Λευτερη , ειχα την αισθηση οτι το θηριο σου ειναι Adv καινουργιο αρα υποθετω πως θα εχει προεγκατεστημενη βαση για πλαινες βαλιτσες .
Αν οχι τοτε η λυση sw-motech ειναι και καλη και αξιοπιστη (ειδικα οι μαυρες μου αρεσουν πολυ) αν εισαι διατεθημενος να θυσιασεις καποια λιτρα στην αριστερη που δεν εχει <<κοψια>> για την εξατμιση και να κουβαλας ενα δευτερο set κλειδιων μιας και δεν μπορεις να ταιριαξεις τα κλειδια του θηριου με αυτα της βαλιστας οπως γινεται με τις original αλουμινενιες.
Αν ομως εχει τις βασεις η επιλοφη της sw-motech (+ βασεις) και δυο βαλιτσες πλησιαζουν κοντα στο κοστος για τις δυο <<εργοστασιακες>> , εκτος και αν πουλησεις τις original βασεις.
Φορτιστη εννοω τον συντηρητη μπαταριας της BMW , υπερτιμολογημενος μεν αλλα κανει καλα την δουλεια του μεσω canbus απο την μπριζα στην αριστερη πλευρα του θηριου. Τωρα εσυ μπορεις να διαλεξεις καποιον αλλο αλλα θα πρεπει υποχρεωτικα να προμηθευτεις και εγκαταστησεις επιπλεον μια power socket που θα παιρνει απευθειας ρευμα απο την μπαταρια.
Και οπως οφειλει να ξερει καθε νεος ιδιοκτητης GS, η μπαταρια μας θελει στοργη και φροντιδα για να μην βρεθουμε προ εκπληξεως.
Καλα ψωνια....