Δηλαδη έτσι βγάζουμε τις ρόδες κ στη συνέχεια τις αναρτήσεις.
Τι είδους συντήρηση γίνεται;
Στις εμπρός αλλάζουμε τσιμουχες, τις καθαρίζουμε κ βάζουμε νέα λαδακια. Με 30-40 Ευρω υποθετικά καθαρίζουμε.
Στην πίσω;
Αν δεν είναι επισκευάσιμη την πετάμε;
Αυτο είναι αντικατάσταση κ όχι συντήρηση.
Anyway, αν είναι επισκευάσιμη, αφαιρείται το ελατηριο κ στη συνέχεια αποσυναρμολογουμε το αμορτισέρ.
Κοιτάμε για φθορές στα σημεία τριβής κ πράττουμε ανάλογα.
Επανασυναρμολογουμε το αμορτισέρ, βάζουμε νέες τσιμουχες κ λάδι κ εάν υπάρχει δοχείο αζώτου, ελέγχουμε τα ρακορ κ την βαλβίδα για τυχων σημάδια διαρροών κ στη συνεχεια το αναγωμμωνουμε.
|