Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100
Καλημέρα παιδιά.
Να ρωτήσω και το 1200 το ίδιο πρόβλημα έχει ? Δηλ. αλλάζεις ταχύτητα κ αργεί η ροπή του ?
Θα το ψάξω, αλλά εδώ είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα ο εγγέφαλος σε εσάς ελέγχει μία σειρά από παραμέτρους που αφορούν κ άλλες λειτουργίες της μηχανής.
Οπότε πρέπει να μάθω αν :
1. Έχει μπρίζα κάτι σαν OBD (γιατί με chip σίγουρα δε γίνεται).
2. Αν έχει 2 αισθητήρες λ ?
3. Αν έχει στανταρ immo.
4. Αν ελέγχει αυτοματισμούς όπως στα αυτοκίνητα πχ. cruise, αναμα φώτων κλπ.
Για το μηχανικό μέρος τώρα, μήπως άλλαζοντας το αβανς στον εκκεντροφόρο έχασες δύναμη στις ψηλές ? Δε θα ήταν προτιμότερο να άλλαζες κάποιο γρανάζι πχ. στις σχέσεις μετάδοσης μιας κ έχεις 6η ??(δε θα σου φανεί στην τελική). Επίσης ένα άλλο κόλπο για την ελτίωση ροπής στις χαμηλές είναι να βελτιώσεις την αναπνοή κ συγκεκριμένα την ταχύτητα ροής του εισερχομενου-εξερχόμενου αέρα. Δηλ. μπορείς να τοποθετήσεις στενότερους αυλούς εξαγωγής εξάτμισης κ μακρύτερους λαιμούς στις εισαγωγές + ένα φιλτρο τύπου χοάνας μέσα στο φιλτροκούτι. Δημιουργείται έτσι φαινόμενο "βεντούρι" και γεμίζει κανονικά τις χαμηλομεσαίες με φοβερή οικονομία καυσίμου, χάνοντας ελάχιστα στις ψηλές.
Last edited by JohnGS1100; 30-08-2012 at 10:07.
|