View Single Post
  #2  
Παλιό 31-08-2012, 04:14
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Οι καδένες δεν θέλουν τίποτα, έχουν υδραυλικούς τεντωτές.


Ο ιμάντας δυναμό θέλει αλλαγή κάθε 40.000 χιλ αλλά και περισσότερο να τον αφήσεις δεν έχει πρόβλημα. Αλλάζει εύκολα και κοστίζει 6 ευρώ (25 ο γνήσιος από την BMW)


Έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 10.000, γίνεται εύκολα.


Βαλβολίνη σε κιβώτιο- διαφορικό βάζεις μέχρι το σπείρωμα της βίδας πλήρωσης, αλλάζεις κάθε 20.000 χιλ .


Οι βίδες που λες είναι μόνο για ρελαντί.


Μην πειράζεις την εισαγωγή, εκτός κι αν θέλεις να πειραματιστείς.
Εάν η μηχανή είναι του 94 έχει μεγαλύτερες βαλβίδες και παίρνει <<καλό>> φτιάξιμο !!! Έχεις ήδη αλλάξει την χαρτογράφηση άρα είσαι σε …καλό δρόμο !!!

Το <<γκλαγκ>> είναι από τον συμπλέκτη. Θα χρειαστεί επέμβαση αλλά το πότε δεν μπορώ να σου πω από … απόσταση !

Ρώτα σε μηχανικό να σου πει κι αν έχει αλλαχτεί το κιβώτιο από Μ 94 που είχαν τα πρώτα μοντέλα στο βελτιωμένο Μ 97. Είναι το μόνο <<παθητικό>> σημείο. Εάν έχει ακόμα το Μ 94 (πολύ πιθανό εάν τα χιλ. είναι πραγματικά) ψάξε για ένα καλό μεταχειρισμένο Μ 97 και φόρα το επάνω μαζί με την αλλαγή του συμπλέκτη.
Με άνεση χρόνου μπορείς να βρεις στο eBay καλές ευκαιρίες. Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια … η press direct, οπού εάν χρειαστεί αλλαγή στο Μ94 αλλάζει μόνο ο άξονας (120 ευρώ) ενώ στο Μ97 όλη δεμένη (με ρουλεμάν, ελατήριο, γρανάζια) στα … 480 ευρώ !!! Γι΄αυτό εάν αλλάξεις κιβώτιο πρέπει το καρέ της press direct να είναι άθικτο ! (οι τιμές στην αντιπροσωπεία ίσως διαφέρουν σήμερα γιατί τα στοιχειά μου είναι …λίγων χρόνων !)




Η γενική αξιοπιστία της 1100 είναι παροιμιώδεις !!! ούτε τρόμπες ούτε …τίποτα δεν χρειάζεται να κουβαλάς ! Την καβαλάς κι έφυγες ….

https://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html
The BMW R1100GS page 2

Oilhead Tech Articles - Index
http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads...ce_1-20-02.pdf

http://user.xmission.com/~wendell/R1100GS/trans.html

Reply With Quote