View Single Post
  #55  
Παλιό 01-09-2012, 19:01
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam Εμφάνιση μηνυμάτων




Δεν μου απαντάς.

Είμαι ικανοποιημένος απ' τη συμπεριφορά του 1200.
Αν ήθελα να ξεκινάω, έχοντας ρελαντί +/-1300rpm, με 1500rpm θα έπερνα γιαπωνέζο.
Θα περιμένω τα επίσημα αποτελέσματα των δοκιμών σου από δυναμομέτρηση κι όχι από "αυτί" και "χέρι".
Ελα τώρα είδα το ποστ, δε λέω να πειράξεις το ρελαντί κ να ξεκινάει από τις 1300 στροφές.

Εννοώ να ρυθμίσεις την δεξιά ντίζα του κυλίνδρου παίζοντας το γκάζι ελαφρά να δεις που ανοίγει. Αν με το ελάχιστο άνοιγμα του γκριπ γκαζιού "παίζει" μόνο η πεταλούδα από τον κύλινδρο αναφοράς, τότε ρύθμισε ανάλογα την δεξιά ντίζα ώστε να ξεκινούν με τ γκριπ γκαζιού να ανοίγουν μαζί.
Ποιος μίλησε για ρελαντί, αυτό άστο στις στροφές που θέλεις ή που ρύθμισες με το υποπιεσόμετρο κ τις βίδες στα σώματα ιντζέκτιον.

Last edited by JohnGS1100; 01-09-2012 at 19:04.
Reply With Quote