View Single Post
  #56  
Παλιό 01-09-2012, 19:42
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam Εμφάνιση μηνυμάτων

Ο συγχρονισμός των κυλίνδρων (επειδή το ελέγχω σε κάθε service με εγκέφαλο και υποπιεσόμετρα) δεν είναι θέμα μόνο μηχανικής, αλλά και TPS και step motors. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Δεν είναι τυχαίο το οτι στροφόμετρο παίζει σαν VUμετρο κονσόλας ήχου όταν το μοτέρ είναι κρύο και δουλεύει σαν ραπτομηχανή, όντας συγχρονισμένο, όταν πιάσει θερμοκρασια.
Το οτί οι κύλινδροι έχουν μια μικρή διαφορά στη απόσταση, πάνω κάτω στα 1100-1150 και μπροστά πίσω στα 1200, έχεις σκεφτεί μήπως παίζουν κάποιο ρόλο στην κλίση των πεταλούδων?
Σ' αυτό περίμενα απάντηση!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ελα τώρα είδα το ποστ, δε λέω να πειράξεις το ρελαντί κ να ξεκινάει από τις 1300 στροφές.

Εννοώ να ρυθμίσεις την δεξιά ντίζα του κυλίνδρου παίζοντας το γκάζι ελαφρά να δεις που ανοίγει. Αν με το ελάχιστο άνοιγμα του γκριπ γκαζιού "παίζει" μόνο η πεταλούδα από τον κύλινδρο αναφοράς, τότε ρύθμισε ανάλογα την δεξιά ντίζα ώστε να ξεκινούν με τ γκριπ γκαζιού να ανοίγουν μαζί.
Ποιος μίλησε για ρελαντί, αυτό άστο στις στροφές που θέλεις ή που ρύθμισες με το υποπιεσόμετρο κ τις βίδες στα σώματα ιντζέκτιον.

Και στο ξαναλέω ότι δυο ευθυγραμμισμένες πεταλούδες, με σβηστό μοτέρ, δεν φέρνουν την άνοιξη. Ο συγχρονισμός κυλίνδρων όπως έγραψα και πιο πριν, αλλά μάλλον δεν διάβασες το post μου, είναι συνάρτηση διαφόρων παραγόντων.
Αν όμως γράφεις δικούς σου κανόνες απ΄την αρχή, τότε πάω πάσο.
Reply With Quote