
04-09-2012, 22:56
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: BMW F800GS,
Yamaha WR250R
|
|
Απάντηση: Στα Λύκεια ...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από menepip
Κλασικός Έλληνας. ΠΑΛΙ ο άλλος (υπουργείο) φταίει. Εμείς είμαστε σε όλα σωστοί και μετά ψάχνουμε για τα λάθη των άλλων.
|
Το αν υπάρχουν λάθη εκπαιδευτικών δε σημαίνει πως αυτά που γράφω για το υπουργείο και όχι μόνο είναι λάθος. Ακόμα, δεν έχεις ακουστά τη φράση πως το κεφάλι βρωμάει από το κεφάλι;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από menepip
Δεν τα βάζω μαζί σου αδερφέ μου σαν εκπαιδευτικό (τι μάθημα διδάσκεις;;  Μιλάω για το σύνολο των εκπαιδευτικών.
|
Μαθηματικός είμαι και ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω τη λογική στη πρότασή σου. Ξέρεις, μέσα στο σύνολο των εκπαιδευτικών είμαι και μάλιστα αυτός που έγραψε το θέμα.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από menepip
Και θα ρωτήσω. Πριν 40,50,60 χρόνια στην ηλικία των γονιών μας είχαμε καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα;;;; Γιατί τότε βγαίνανε ΣΩΣΤΟΙ μαθητές και σωστοί άνθρωποι της κοινωνίας.
υγ. δεν τα γράφω για να έρθω σε διαμάχη με τον συντάκτη του θέματος κάθε άλλο.Απλά για προβληματισμό.
|
Καταρχάς αν νομίζεις πως πριν από 40+χρόνια είχαμε καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα κάνεις λάθος. Για παράδειγμα, στη στατιστική της UNESCO για το 1957, το ποσοστό αναλφαβητισμού στην Ελλάδα ανερχόταν σε 25% ενώ σήμερα είναι κάτω από 2%. Και μιλάμε για πλήρη αναλφαβητισμό, όχι ξέρω κάτι τις. Αλλά και για τους σωστούς ανθρώπους που βγαίνανε τόσο εύκολα, δες την πολιτική ελίτ και όσους τους προωθούσαν ή συμμετείχαν στη διαφθορά τόσα χρόνια. Πριν 40-50-60 χρόνια φοιτούσαν στα σχολεία, αυτή η γενιά είναι. Δε λέω πως όλοι είναι γουρούνια, το φέρνω σαν παράδειγμα για να αντικρούσω μια λάθος εξιδανίκευση του παρελθόντος.
Αλλά να καταλάβω, πιστεύεις δηλαδή πως ξαφνικά τα τελευταία χρόνια έπεσε μια αρρώστια και έκανε όλους τους απλούς καθηγητές και δάσκαλους που παλεύουν στην αίθουσα ηλίθιους, ανίκανους ή διεφθαρμένους ενώ ο σχεδιασμός και καθοδήγηση του Υπουργείου παραμένει άριστη;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Markas
...αλλά αυτά δε μπορούν να αλλάξουν από τον εκπαιδευτικό με ένα Υπουργείο να του βάζει συνεχώς τρικλοποδιές νομικές και θεσμικές...
|
Αυτό το κομμάτι υποθέτω το διάβασες, το υπόλοιπο σχόλιό μου το διάβασες; Για χάσιμο άπειρων ωρών διδασκαλίας, συνεχής αλλαγές (στατιστικά δε μπορεί να είναι όλες καλές, σωστά; ) ανεφάρμοστες οδηγίες κτλ αλλά και τα υπόλοιπα που έγραψα, τα διάβασες; Ρωτάω γιατί όλα αυτά είναι πράγματα τα οποία αποφασίζονται και γίνονται χωρίς να ρωτάει κανείς τον μάχιμο εκπαιδευτικό του σχολείου.
Αλλά και το άρθρο αναρωτιέμαι αν το διάβασες γιατί μου κάνει ειλικρινά εντύπωση πως μπήκες στο κόπο να σχολιάσεις μόνο για τις τυχόν ευθύνες που καταλογίζω εγώ ή ο αρθρογράφος στον κεντρικό σχεδιασμό, κάτι που κατά κόρον κάνει ο Έλληνας σε κουβέντες του καφενείου. Από την άλλη σήμερα ακούγεται μια πολύ εύκολη κριτική στα πάντα βασιζόμενοι σε ημιαλήθειες ή ανώνυμα ψέματα που "διαρρέουν" μέσω blogs ή ΜΜΕ.
Ρωτάω, γιατί έβαλα αυτό το νήμα εδώ ακριβώς για προβληματισμό, απλά θα ήθελα να εκφράσεις τον προβληματισμό σου πιο προσεκτικά και σφαιρικά επί του θέματος, μην πέφτουμε σε συνθηματολογία τύπου
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από menepip
Κλασικός Έλληνας. ΠΑΛΙ ο άλλος φταίει.
|
γιατί ίσως στη συγκεκριμένη κατηγορία που εκτοξεύει ο αρθρογράφος να έχει και δίκιο!
|