View Single Post
  #19  
Παλιό 30-09-2009, 01:02
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: To καινουργιο που θηριο.......

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από georgekostas Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιτα να μην στις αργησει,εγω τα τελευταια δωρα τα πηρα 2.5 μηνες μετα....

...δεν λες,

καλά που τα πήρες ....
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote