Απάντηση: To καινουργιο που θηριο.......
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από georgekostas
Κοιτα να μην στις αργησει,εγω τα τελευταια δωρα τα πηρα 2.5 μηνες μετα....
|
...δεν λες,
καλά που τα πήρες ....
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
|