View Single Post
  #4  
Παλιό 06-09-2012, 14:50
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mck Εμφάνιση μηνυμάτων
Η αλλαγή πλευράς διαφορικού - εξάτμισης σε τι ακριβώς χρησιμεύει / αποσκοπεί τεχνικά, εάν κάποιος γνωρίζει ?... ... γιατί οικονομικά προφανώς έχει ψωμάκι για τα after sale αξεσουάρ και ανταλλακτικά ...
Θέλουν να κάνουν ομοιόμορφη όλη τη σειρά μοτό με άξονα - είναι βλακεία να υπάρχουν δυο γραμμές παραγωγής για 99% ίδιο εξάρτημα.

Τώρα γιατί εξαρχής; Γιατί έτσι έπρεπε να ήταν. Το 99% των μοτό με μια εξάτμιση, την έχουν δεξιά. Θα γίνει πιο εύκολο το εμπόριο ανταλλακτικών σχετικών (μπαγκαζιέρες/εξατμίσεις) με άλλα μοντέλα.