
07-09-2012, 09:11
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
|
|
Απάντηση: Μετα το GS τι;;;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester
Τώρα θυμήθηκα άτι από την Άφρικα.....
Σε πέσιμο με 30χλμ στο χώμα (στάθηκα όρθιος λέμε, δεν έπαθα τίποτα) χτύπησε το πατάκι του συνεπιβάτη σε πέτρα και στράβωσε το υποπλαίσιο 
750€ μόνο η καλίμπρα και το λύσε - δέσε.... Δεν τολμώ να θυμηθώ πόσα ζήταγε ο Σαρακάκης για καινούριο..... Και είχε βάση αλουμινίου, δήθεν ότι την ακούει αυτό και τη γλιτώνει η υπόλοιπη μηχανή.... Τρίχες!
Γι αυτό λεω +1200 στον Peterv 
Στα πλαστικά κλπ που λέει πάλι ο Πέτρος πιο πάνω, να θυμήσω ότι το Transalp είναι made in Italy 
Vardero made in Spain  
Άφρικα όμως made in Japan!!!!! Τα πλαστικά τους ακόμα και σε μηχανές 15ετίας μπορεί να είναι έως κι άψογα, εξαρτάται από τους ιδιοκτήτες 
Κι από ότι βλέπω, το ίδιο ισχύει για τα GS ακόμα και τα 1100 που είναι 20ετίας σχεδόν....
|
εγώ ρε Θοδωρή την πήρα με 85000 χιλιαδες χιλιομετρα,τότε που την πήρα ένας φίλος μου λέει (Τρελός είσαι ??Θα πας να πάρεις ένα μηχανάκι με τόσα πολλά χιλιόμετρα??Αυτή την στιγμή έχει 150 χιλιάδες χιλιόμετρα και το μόνο πράμα που έπαθε βλάβη ήταν η ανάρτηση τις έκανα σέρβις και έβαλα και ένα ελατήριο κομπλέ ..... Δεν το πιστεύω αυτό που ζω μαζί τις.
|