View Single Post
  #56  
Παλιό 10-09-2012, 12:26
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Για αξιοπιστία στο tuning δεν τίθεται θέμα. Ο κινητήρας είναι σκυλί κ πολυφορεμένος σε πολλά μοντέλα της BMW. Οπως και στο R1100rs με 90 ίππους στις 7250 στροφές. Ο δικός μας αποδίδει 80 στις 6.750. Είναι ακριβώς ίδιοι με μικροδιαφορές στις εισαγωγές τους.

Για τον regulator πίεσης βενζίνης toy 1100 k 1150 υπάρχουν πολλά άρθρα στο net που τον αλλαζουν με μεγαλύτερο για να λύσουν προβλήματα τροφοδοσίας του ρελαντί στις κρύες εκκινήσεις και σε ψιλοβουλώματα από νερωμένες βενζίνες. Την ιδέα μου την έδωσε φίλος από το δικό μας forum.

Σκέφτομαι τώρα να βάλω δοκιμασω 4μπαρο ρυθμιστή για να σταθεροποιήσω την πίεση στο ρελαντί κ στις χαμηλές στροφές με τις ελεύθερες εισαγωγές που έχω πλέον στο φιλτροκούτι.

Με τις λίγες απλές επεμβάσεις μεχρι τώρα ο κινητήρας απέκτησε την σπιρτόζα αίσθηση που του έλειπε από μαμά (σπινιάρει από τις ροπές με το άνοιγμα του γκαζιού) κ σε συνδυασμό με τα μπουζί ιριδίου μεγάλου διάκενου έχει τρελή ευστροφία στις ψηλές στροφές.

Η κατανάλωση παρέμεινε στα ίδια ακριβώς επίπεδα (εκτός από τις 5.500-7.500 + στροφές ώπου εκεί τρελαίνεται κ ρουφάει .

Μόλις το φέρω εκεί που θέλω θα του βάλω για χειμώνα φουλ συνθετικά λάδια 5-30w. Τα λάδια είναι το α κ το ω για τις επιδόσεις κ την μακροζωία του κινητήρα

Last edited by JohnGS1100; 10-09-2012 at 12:34.
Reply With Quote