Για αξιοπιστία στο tuning δεν τίθεται θέμα. Ο κινητήρας είναι σκυλί κ πολυφορεμένος σε πολλά μοντέλα της BMW. Οπως και στο
R1100rs με 90 ίππους στις 7250 στροφές. Ο δικός μας αποδίδει 80 στις 6.750. Είναι ακριβώς ίδιοι με μικροδιαφορές στις εισαγωγές τους.
Έτσι είναι και το γνωρίζω μιας και είχα <<φτιαγμένο>> 1100 ΄94αρι.
Για τον regulator πίεσης βενζίνης toy 1100 k 1150 υπάρχουν πολλά άρθρα στο net που τον αλλαζουν με μεγαλύτερο για να
λύσουν προβλήματα τροφοδοσίας του ρελαντί στις κρύες εκκινήσεις (Τι πρόβλημα σε κρύες εκκινήσεις ? Γερμανία και γενικά βόρεια Ευρώπη αναπτύχτηκε και κυκλοφόρησε …)
και σε ψιλοβουλώματα από νερωμένες βενζίνες
.
Την ιδέα μου την έδωσε
φίλος από το δικό μας forum.
Σκέφτομαι τώρα να βάλω δοκιμασω 4μπαρο ρυθμιστή για να σταθεροποιήσω την πίεση στο ρελαντί κ στις χαμηλές στροφές με τις ελεύθερες εισαγωγές που έχω πλέον στο φιλτροκούτι.
Με τις λίγες απλές επεμβάσεις μεχρι τώρα ο κινητήρας απέκτησε την σπιρτόζα αίσθηση που του έλειπε από μαμά (σπινιάρει από τις ροπές με το άνοιγμα του γκαζιού) κ σε συνδυασμό με τα μπουζί ιριδίου μεγάλου διάκενου έχει τρελή ευστροφία στις ψηλές στροφές.
Έτσι πήγαινε και το δικό μου, σε καλή άσφαλτο σήκωνε ρόδα! Η ροπή ιδίως χαμηλά ήταν καλύτερη και από 1200!
Η κατανάλωση παρέμεινε στα ίδια ακριβώς επίπεδα (εκτός από τις 5.500-7.500 + στροφές ώπου εκεί τρελαίνεται κ ρουφάει

.
Μόλις το φέρω εκεί που θέλω θα του βάλω για χειμώνα φουλ συνθετικά λάδια 5-30w. Τα λάδια είναι το α κ το ω για τις επιδόσεις κ την μακροζωία του κινητήρα
