Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho
Αν έχεις βγάλει φωτό από τις μέχρι τώρα επεμβάσεις δε θα ήταν άσχημο να τις ποστάρεις, ίσως πάρει κανείς καμιά ιδέα!
|
Αλλαγή ρυθμιστή πίεσης :
Βγάζουμε σέλες κ ρεζερβουάρ :
Κατόπιν βγάζουμε μπαταρία-εγγεφαλο κ λύνουμε τα σωληνάκια φρένων που πάνε στο ABS :
Αφαιρούμε τις βίδες που συγκρατούν το abs κ το βγάζουμε από τη βάση του :
Εδώ φαίνεται πλέον η λαμαρινα-βάση των ABS - μπαταρίας-εγγεφάλου και
αφαιρούμε τις τεσσερις βίδες που συγκρατούν αυτήν την βάση
Βγάζουμε την βάση :
Ξεβιδώνουμε τον σφιχτήρα συγκράτησης του ρυθμιστή πίεσης :
Αφαιρούμε με ίσιο κατσαβίδι τον ρυθμιστή πίεσης :
Αριστερά είναι ο ρυθμιστής της GS και δεξιά ο αντίστοιχος του BMW 316 :
Τοποθετούμε τον νέο ρυθμιστή κ την βάση λαμαρίνα κ το ABS κ μετά πρέπει να κάνουμε εξαέρωση στο κύκλωμα φρένων :
Οπότε ξεβιδώνουμε για το μπροστινό φρένο καθρέπτη κλπ :
Κάνουμε την εξαερωσούλα μας :
Βάζουμε εγγέφαλο μπαταρία κ είμαστε έτοιμοι :