View Single Post
  #9  
Παλιό 10-09-2012, 17:54
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν έχεις βγάλει φωτό από τις μέχρι τώρα επεμβάσεις δε θα ήταν άσχημο να τις ποστάρεις, ίσως πάρει κανείς καμιά ιδέα!

Αλλαγή ρυθμιστή πίεσης :

Βγάζουμε σέλες κ ρεζερβουάρ :



Κατόπιν βγάζουμε μπαταρία-εγγεφαλο κ λύνουμε τα σωληνάκια φρένων που πάνε στο ABS :




Αφαιρούμε τις βίδες που συγκρατούν το abs κ το βγάζουμε από τη βάση του :




Εδώ φαίνεται πλέον η λαμαρινα-βάση των ABS - μπαταρίας-εγγεφάλου και
αφαιρούμε τις τεσσερις βίδες που συγκρατούν αυτήν την βάση



Βγάζουμε την βάση :



Ξεβιδώνουμε τον σφιχτήρα συγκράτησης του ρυθμιστή πίεσης :




Αφαιρούμε με ίσιο κατσαβίδι τον ρυθμιστή πίεσης :




Αριστερά είναι ο ρυθμιστής της GS και δεξιά ο αντίστοιχος του BMW 316 :



Τοποθετούμε τον νέο ρυθμιστή κ την βάση λαμαρίνα κ το ABS κ μετά πρέπει να κάνουμε εξαέρωση στο κύκλωμα φρένων :
Οπότε ξεβιδώνουμε για το μπροστινό φρένο καθρέπτη κλπ :




Κάνουμε την εξαερωσούλα μας :


Βάζουμε εγγέφαλο μπαταρία κ είμαστε έτοιμοι :


Last edited by JohnGS1100; 10-09-2012 at 18:04.
Reply With Quote