
10-09-2012, 21:26
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
|
Η αφελεια του κοσμου ειναι τρομακτικη Θοδωρα, πιστευουν οποιον με αληθοφανεις (οχι αληθινες) νομικιστικες διατυπωσεις τους προσφερει αυτο που θελουν να ακουσουν και τον ακολουθουν κατα ποδας. Οταν ερχεται η λυπητερη και απευθυνονται σε αυτον που τους προετρεψε να παρανομησουν εισπραττει την γνωστη απαντηση ''ο αγων θελει θυσιες'', π.χ Κοροβεση και αλλοι οπως εχεις πει κιεσυ.
Κανεις δεν διινει σημασια στον νομο της ΕΕ ο οποιος εχει γινει και νομος του Ελληνικου κρατους και τον οποιο εχω δημοσιευσει πολλες φορες και λεει (για μια ακομη φορα):
ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999
ΚΕΦΑΛΑΙΟ I
αρθρο 2
Για τους σκοπούς της παρούσας οδηγίας νοούνται ως:
α) «αυτοκινητόδρομος»: κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και
κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχη-
μάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες (π.χ Κορινθου-Πατρων) και η οποία:
i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές
διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλο-
φορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται
μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζε-
ται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα,
ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με
σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για
πεζούς,
iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος,
β) «διόδια»: το καταβαλλόμενο καθορισμένο χρηματικό ποσό για
την πραγματοποιούμενη από όχημα διαδρομή μεταξύ δύο
σημείων της υποδομής που αναφέρεται στο άρθρο 7 παράγρα-
φος 2 το ύψος του εν λόγω ποσού καθορίζεται με βάση τη (1) ΕΕ L 359 της 31.12.1998, σ. 1. διανυόμενη απόσταση και την κατηγορία του οχήματος,
και στο Κεφαλαιο 3 αρθρο 7 λεει:
1. Τα κράτη μέλη μπορούν να διατηρήσουν ή να επιβάλουν
διόδια ή/και τέλη χρήσης υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται
κατωτέρω στις παραγράφους 2 έως 10.
2. α) Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες
αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια
λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές
έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των
αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών,
σηράγγων και ορεινών διαβάσεων.
Ωστόσο, σε κράτος μέλος στο οποίο δεν υπάρχει γενικό
δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ή οδών με δύο λωρίδες ανα κατε-
ύθυνση που έχουν παρεμφερή χαρακτηριστικά, είναι δυνατόν
να εισπράττονται διόδια ή τέλη χρήσης για τη χρησιμο-
ποίηση της τεχνικώς ανωτάτης κατηγορίας οδών του εν
λόγω κράτους μέλους.
Aυτος ειναι ο νομος και δεν ειναι Ελληνικος!!!! Αυτον τον νομο θα εφαρμοσουν τα δικαστηρια ανεξαρτητα τι θα πουν οι δικηγοροι υπερασπισης οι οποιοι, μαζι με το κινημα ''δεν πληρωνω'' ξερουν οτι τετοιες υποθεσεις ειναι χαμενες απο χερι.
απο εκει και υστερα ειναι θεμα χρονου ποτε θα κληθουν να πληρωσουν οι ''δεν πληρωνω''.
|