Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester
Πέρα από την ουσία του νήματος, να ρωτήσω το εξής:
Ποια είναι η σχεδιαστική υπέρβαση?
Η τοποθέτηση συστήματος φρένων αυτοκινήτου (σέρβο + ABS) σε μοτοσυκλέτα;;;;;
Και γιατί να μην είναι τόσο καλό, όσο και στο χειρότερο, ή φτηνότερο αυτοκίνητο του 2000 , ας πούμε;
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν πρόκειται για τεχνολογική υπέρβαση, αλλά για μια πατάτα!
Υπό το πρίσμα της πατάτας λοιπόν, θα έπρεπε να γίνει ανάκληση όλων των μοτοσυκλετών με αυτό το σύστημα. Αφού δεν έγινε αυτό, αντικαθιστούν όποιο γουστάρουν κλπ.....
Στην τελική τι προσφέρει ένα σύστημα υποβοήθησης φρένων (σέρβο) σε μια μηχανή; Τίποτα, πέραν της δυνατότητας να φρενάρεις με το μικρό δάχτυλο, αντί του δείκτη ή 2 δακτύλων για τους αδύναμους   
|
Παρακαλώ να ανακαλέσεις αμέσως, δεν μπορεί να χαρακτηρίζεις το σύστημα πέδησης της πρώτης GS1200 "πατάτα".
Υπάρχουν και Varaderakides εδώ μέσα, καταλαβαίνεις τη λαβή δίνεις για σχόλια....

Ήταν η πρώτη προσπάθεια για να είναι το εργαλείο πραγματικά... "unstoppable"
Και αν τα δικά μας είναι είναι για αδύναμους τα πιό καινούργια που σκάνε οι αναρτήσεις μήπως είναι μόνο για αδύνατους...