View Single Post
  #24  
Παλιό 01-10-2009, 13:48
george81 Ο/Η george81 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Δράμα
Μoto: SUZUKI BURGMAN 200
Μηνύματα: 215
Προεπιλογή Απάντηση: καθαρισμός σωμάτων ψεκασμού-throttle bodies σε 1100gs

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
ΠΡΟΣΟΧΗ
Οι φώτο παραλείπουν το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ βήμα στην όλη διαδικασία....Πως μετράς την "προφόρτιση" του ρουλεμάν.....Αλλιώς σε 20-30Κ εδώ θα είμαστε πάλι...

συμφωνω φιλε μου με την παρατηρηση σου. η προφορτιση του ρουλεμαν που λες (χρησιμοποιοντας τον καταλληλο αποστατη), ρυθμιζει το τζογο των γραναζιων του διαφορικου και ειναι το πιο σημαντικο κομματι της επισκευης. για να την κανεις σωστα ομως χρειαζεσαι τουλαχιστον ενα ειδικο εργαλειο και ενα μικρομετρο (ρολοι) με τη βαση του. το ειδικο εργαλειο δε το εχουν ουτε στην αντιπροσωπεια. πηγα σε δυο αντιπροσωπους για το συγκεκριμενο εργαλειο, για το διαφορικο του 1200, ομως δεν το εχουν φερει ποτε στην Ελλαδα οπως μου ειπαν και ουτε μπορουν να το πουλησουν. εαν το διαφορικο του φιλου εχει αρκετα χλμ με το μαμισιο ρουλεμαν, τοτε η προφορτιση απο το εργοστασιο θα εχει ρυθμιστει σωστα και δεδομενης της ακριβειας με την οποια κατασκευαζονται τα ρουλεμαν, μπορει να τα αλλαξει και χωρις να κανει τις μετρησεις, εφοσον τα γραναζια και το καβουκι παραμενουν τα ιδια με πριν. το ιδιο το μανουαλ αναφερει οτι σε περιπτωση αντικαταστασης ΜΟΝΟ των ρουλεμαν και τσιμουχων μπορουν να χρησιμοποιηθουν οι ιδοι αποστατες η καινουργιοι με τα ιδια νουμερα (παχη). ελπιζω να βοηθησα.
Reply With Quote