
Πες τα γιατί δεν αντέχω....

Σε αγώνες αναβάσεων τα group N και τα "ενιαία" -κυρίως- τρέχουν με 1-1,5 λίτρο λάδι. Ο λόγος είναι η μείωση του φόρτου της αντλίας λαδιού και του στροφαλοφόρου (που παίζει και αυτόν το ρόλο για μπιέλες και τα μέταλλά του, πείρους πιστονιών κλπ) και το καλύτερο στροφάρισμα του κινητήρα. Μιλάμε για ποσότητα 60% + λιγότερη από το κανονικό, για να επιτύχουν απόδοση λίγων ίππων παραπάνω στο τέρμα του κινητήρα! Αλλά εκεί παίζουν με δέκατα χιλιοστού....
Το παραπάνω δε συμβαίνει σε αγώνες μεγαλύτερης διάρκειας, όπως σιρκουί, ράλλυ κλπ.
Σε καμία, μα καμία περίπτωση , δε γίνεται να διαπιστώσει κάποιος διαφορά στον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα με +/-70ml λάδι! Ούτε στο δυναμόμετρο δε θα δει κάτι....
Πόσο μάλλον να μιλάμε "για πιο γραμμική απόδοση"....
Ειδικά στην περισσότερη ποσότητα, αν πάμε σε διαφορές του λίτρου, ας πούμε, δε καταλάβει κανείς κάτι, απλά θα πετάξει τα λάδια το μοτέρ, στο πρώτο καλό ζόρι στις υψηλές στροφές
ΥΓ: ΜΨΜ=Μην Ψειρίζεις τη Μαϊμού
