Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Indeed
Καλησπέρα σας.
Δύο GS και αλλαγή τριών μπαταριών πριν της ώρας τους και εντός εγγύησής τους και το πλέον σοβαρό, χαλασμένη ηλεκτρονική πίσω ανάρτηση, η οποία με κάποια μικρή ταλαιπωρία αλλάχθηκε μετά από ένα περίπου μήνα με έξοδα της αντιπροσωπείας, αν και είχε παρέλθει η εγγύηση, λόγω καλής χρήσης της μηχανής και λίγων σχετικά χιλιομέτρων.
|
Με αφορμή το post του φίλου κ καμπόσων άλλων που αναφέρουν ..μετά από 2, 3 και 15 gs κλπ.. να ρωτήσω γιατί αφού ήταν αξιόπιστα τα έδωσαν για να παρουν το ίδιο

..
Εκτός αν πάνε από gs1150 σε 1200 αλλά κ πάλι θεωρώ ασύμφορη την αλλαγή που πλέον το θέμα αξιοπιστίας συγκριτικά με το κόστος αλλαγής καμία σημασία έχει, αφού κ να χαλούσε κάθε μήνα ας πούμε πάλι κάλυπταν την διαφορά χρημάτων.. Λέμε τώρα..
Τα λέω αυτά, γιατί απ ότι κατάλαβα στο παλιό δικό μου 1100, το κόστος για αλλαγή σοβαρών μερών, ανταλλακτικών κ κινητήρα ακόμα δε ξεπερνά το 500άρικο ευρώ άντε κ 2-3 εκατοστάρικα για τον μάστορα. Θέλω να πω δηλ. ότι μιλάμε για αξιοπιστία χωρίς να υπάρχει καμία επαφή στο κόστος κ στο θέμα τιμής.. αλλά μόνο στο θέμα του ¨"να μη σ αφήσει στο δρόμο πχ." που κ αυτό σαν κόστος είναι 40 ευρώ στην ασφάλεια της οδικής ή σε τελική ανάλυση σε θέμα γοήτρου.
Σας μπέρδεψα λίγο
Απλά ήθελα να βάλω το θέμα αξιοπιστίας σε άλλο επίπεδο