Δεν είναι μόνο αυτό που παίζει ρόλο....
Παράγοντες που διαμορφώνουν την τελική τιμή του ασφάλιστρου είναι:
α. Bonus/malus
β. Δευτερεύουσες καλύψεις
γ. Ασφαλιζόμενο ποσό (αξία μηχανής εν προκειμένω)
δ. Απαλλαγή
Εγώ για το GS με άδεια 3/2011, πληρώνω 231€/εξάμηνο στην Chartis, με ασφαλισμένη αξία μηχανής 12.500€ κι απαλλαγή 3600€ (δηλαδή σε περίπτωση κλοπής της μηχανής, θα πάρω 8900€).
Με 14400 ασφαλισμένη αξία και όλα τα άλλα ίδια, έδινα 252€/εξάμηνο. Μείωσα όμως το κεφάλαιο, γιατί τόση είναι η μέση τιμή πώλησης της μηχανής μου, βάσει car, mototriti κλπ.
Οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω τα 14400 (-την απαλλαγή) γι αυτό και άλλαξα την κάλυψή μου. Για να μην πληρώνω τσάμπα.
Να πω ότι έχω κάλυψη πυρός, τρομοκρατικών ενεργειών, απώλεια εγγράφων κι απώλεια κλειδιών και οδική βοήθεια ατυχήματος - νομική προστασία ατυχήματος. Πλήρης η κάλυψή μου λοιπόν, εκτός οδικής βοήθειας λόγω BMW mobile care
Αντιλαμβάνεστε ότι το ερώτημα του θέματος είναι γενικό και ασαφές. Το ίδιο και η απαντήσεις. Όποιος θέλει , θέτει συγκεκριμένο ερώτημα (τι καλύψεις θέλει ) και Φ/Α της άδειας κυκλοφορίας στον ασφαλιστή του κι έτσι υπολογίζει ακριβώς τα ασφάλιστρα. Επειτα μπορεί να κάνει συγκρίσεις με άλλες εταιρείες.
Στα φόρουμ με γενικότητες δεν λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις.