View Single Post
  #10  
Παλιό 27-09-2012, 18:15
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Porsche Boxster και ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ μοδ 1998

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από stavrouliasp Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό πάντως το ότι προτιμότερο είναι να είναι Ελληνικό, γιατί δεν έχει φάει "τα αλάτια της Γερμανίας" κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει.

Στο κάτω κάτω, σήκωσε το αμάξι και δες τι και εάν έχει οποιαδήποτε φθορά.

Γιατί, καλύτερο είναι να κοντεύει να διαλυθεί το αμάξι (ειδικά σκληρά αυτοκίνητα σαν και αυτό) από τις λακούβες των Ελληνικών δρόμων? Ή μήπως τρώει λιγότερο αλάτι στις παραθαλάσιες περιοχές της χώρας (στη μισή Ελλάδα δηλαδή). Ή μήπως θα έχει πέσει στα χέρια λαμόγιων τεχνικών που δεν ξέρουν την τύφλα τους. Ή μήπως θα είναι από τη γραμμή παραγωγής που προορίζεται για χώρες πλην της γερμανίας ή και από εργοστάσια σε άλλες χώρες?

Για αυτούς τους λόγους λοιπόν, αλλά και για λόγους παιδείας (κόντρες, συντήρηση και τα σχετικά) εγώ μάλλον θα προτιμούσα αμάξι από την Γερμανία, αν φυσικά είχα την ίδια δυνατότητα να το τσεκάρω και δε το έπαιρνα με βάση μια φωτογραφία στο mobile.de.
Οι Γερμανοί όταν κατασκευάζουν αυτοκίνητα, τα φτιάχνουν με ξεχωριστές προδιαγραφές ανάλογα με τη χώρα προορισμού. Η Mercedes φτιάχνει πχ αυτοκίνητα προδιαγραφών Β αν προορίζονται για την Γερμανική αγορά και προδιαγραφών C αν προορίζονται για την Ελληνική. Οι C είναι μεγαλύτερης αντοχής από τις B.
Reply With Quote