Όσο διαβάζω και βλέπω και από κοντά τις φωτό τόσο βρίσκω διαφορές.
Πχ. προσέξτε ότι τώρα υπάρχει επιπλέον... υποπλαίσιο. ΜΠΡΟΣΤΑ. Βιδώνουν μαζί και μαζί στο μοτέρ που είναι ΠΑΝΤΑ χαρακτηριστικό της GS να είναι το μοτέρ μέρος του πλαισίου (πράγμα που παραμένει). Η έδραση telelever αλλά και (όχι συνταρακτικά) του paralever άλλαξαν. Γι' αυτό λένε και για βελτιώσεις εκεί. Επίσης μην ξεχνάμε ότι παρά τα ψυγεία ΔΕΝ μειώθηκε η γωνία του τιμονιού αλλά αυξήθηκε (!!!).
Οι άνθρωποι έχουν κάνει δουλειά όχι αηδίες.
(τώρα που είπα ψυγεία... ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ το βεντιλατέρ ΔΕΝ στέλνει τον αέρα στον αναβάτη... μένει να αποδειχθεί... θα μας πει ο πρώτος που θα το κάνει test ride σε ώρα αιχμής στην Αθήνα

)
Άλλο... τα φώτα. Δυστυχώς είναι option (και γενικώς ΠΟΛΛΑ είναι option και δεν είναι στοκ... γκρρρρρρ). Αλλά το option το συγκεκριμένο είναι σούπερ, πρέπει όλοι να βάλουν.

Τα πρώτα LED headlights σε moto παραγωγής. Επίσης το "φως ημέρας" (αυτό το πλάγιο Π) αν θέλετε ανάβει μέχρι να μπείτε πχ. σε κάνα τούνελ οπότε αυτόματα "γυρνάει" στο νορμαλ φως πορείας (!) μέχρι να βγείτε.
Τι άλλα... α ξεχάστε την ροπή που βάραγε στα (λάθος) κατεβάσματα ταχύτητας, ικανό να σας πετάξει. Το έφτιαξαν.
Θυμάμαι άσχετα μεταξύ τους πράγματα σόρρυ.
Α τα πίσω μαρσπιέρ ΒΙΔΩΤΑ, μην πηγαίνετε στον ηλεκτροσυγκολητή μετά από μια βλακειούλα. Ακόμα και η πινακίδα βγαίνει εύκολα.
Τι λέτε για το νέο τρόπο ρύθμισης ζελατίνας; ΠΑΕΙ η κολλημένη σε μια θέση.

(εγώ την έχω στην ίδια θέση 5 χρόνια... αν την άλλαζα όπως αλλάζει η τωρινή, θα έπαιζα)
Μαζέψαν πολύ καλωδιομάνι, δείχνει λιγότερο "industrial" (αλλά παραμένει).
Η νέα διάσταση λάστιχα να δούμε τι θα φέρει.
Επίσης οι νέες ζάντες με τις 10 ακτίνες με κάνουν για πρώτη φορά να σκέφτομαι GS με ζάντα (αντί ακτίνες). Είναι λεπτές και σε "κοροϊδεύουν" σχεδόν σαν να είναι ακτινωτές.
Να δούμε επίσης τι σόι κλιμάκωση κιβωτίου θα έχει (είπαν θα είναι νέα, αλλά δεν είπαν τι και πως).
Αυτά. Χύμα σκέψεις πιο μετά πάλι.