Απάντηση: Heidenau K60
Πλεόν έχω μάλλον συμπληρώσει 1000Κ κάπου στα 400 έχασα το μέτρημα....Δεν έχουν κάνει ΠΟΛΥ εθνική και κυρίως μέσα στην πόλη και λίγο Παναχαϊκό.
Σε στεγνό το λάστιχο πλεόν έχει στρώσει πάρα πολύ. Στρίβουν αρχικά με ελάχιστη προσπάθεια αλλά από ένα σημείο και πέρα το πλάγιασμα απαιτεί δύναμη-σπρώξιμο στο εσωτερικό γκριπ. Συνέβαινε και στα Anakee αυτό αλλά εδώ συμβαίνει σε μικρότερη κλίση. Γλυστρίματα του πίσω σε άσφαλτο είναι πιο δύσκολα και απαιτούν λίγη σκέψη για να τα καταφέρεις, εκτός αν είναι τελείως λεία. Εν γένει το γεγονός ότι στρίβουν πολύ γρήγορα σημαίνει ότι πρέπει να είσαι πιο ακριβής στο τιμόνι, αλλά από την άλλη οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι πανεύκολες. Μοιάζει να έχουν πιο "έντονη" κορώνα. Στο φρενάρισμα αν και δεν τα πίεσα πάρα πολύ έντονα δεν είναι στην ίδια κατηγορία με 90-10 λάστιχα, χωρίς όμως να απέχουν πολύ (αναμενόμενο μιας και έχουν τακούνια). Ο θόρυβος είναι παρών από τα 70-100 (δεν με ενοχλεί) από κει και πέρα αναλαμβάνει ο αέρας. Δεν τα πήγα πάνω από 140 κοντερίσια αλλά δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα σε μικρά ταξίδια. Αν και δεν θα έπρεπε (δεδομένου των πιέσεων που εχω στην άσφαλτο και λόγω των σκληρών τοιχωμάτων που έχουν) μου φαίνονται πολύ πιο άνετα στις λακούβες...Ποιός ξέρει...
Ακολουθούν περισσότερο διαμήκεις αυλακώσεις στο οδόστρωμα (ίσως και λόγω κορώνας).
Τα λάστιχα δεν δείχνουν σχεδόν καθόλου φθορά μετά από 1000+ χλμ, ιδιαίτερα το πίσω.
Για συμπεράσματα σε βρεγμένο και χώμα θα επανέλθω (ελπίζω σύντομα)...Το μόνο που θα πω είναι ότι μόνο και μόνο ο ψυχολογικός παράγοντας (ότι δλδ έχεις καταλληλότερα λάστιχα από τα 90-10 για χώμα) βοηθάει. Το αντίστροφο ισχύει για βρεγμένο (αλλά ούτως η άλλως δεν θα πίεζα πολύ ένα οποιοδήποτε λάστιχο στο βρεγμένο, ας είναι και Uniroyal...)
Συμπερασματικά...με τα ως τώρα δεδομένα ΑΝ αποδειχθούν και μακρόβια θα είναι το λάστιχο της επιλογής μου εκτός και αν αποφασίσουν να εισάγουν και το απλό tourance οπότε ίσως να δυσκολευτώ στην απόφαση...Πάντως δείχνουν/ταιριάζουν πολύ πιο όμορφα στον χαρακτήρα του GS (χωρίς βέβαια αυτό να έχει καμία βαρύνουσα σημασία).
|