View Single Post
  #7  
Παλιό 06-10-2009, 00:23
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή λαδιών-εξαέρωση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Α μάλιστα!!! Λοιπόν αυτο ειναι μεγας μυθος!! Το λεγανε ''εξαερωση'' (εγω δεν το ειπα ποτέ) ενω δεν ηταν με κανενα τρόπο!! Η ολη ιστορια ηταν για να δουνε οτι το λαδι εφτασε ΚΑΙ στο φιλτρο λαδιου - μετα απο αλλαγη - ουτως ωστε να σβησουν τον κινητρα και να προσθέσουν το υπόλοιπο λαδι στο ξεχωριστό ελαιοδοχειο στην μοτοσυκλετα το οποιο βρισκεται ψηλά και κατω απο την σελα στο αριστερο της μερος!!!
Αυτο συνεβαινε διότι, οντας το λαδι παχύ με συνολικη χωρητικοτητα κινητηρα και ελαιοδοχειου γυρω στα 2,7 λιτρα (ελαιοδοχειο 1,5λ), αδειαζοντας το παλιο απο α) σκελετό (βιδάκι στο καθετο εμπρος τμημα του), β καρτερ και γ) ελαιοδοχείο οτι περισευε (αν περισευε), οταν ξαναγεμιζες με καινουριο λαδάκι το ελαιοδοχειο (παντα απο εκει γέμιζες με νεα λαδια) αυτό στουμπωνε διότι το λαδι δεν μπορουσε να περασει απο τις στενες σωληνωσεις ευκολα. Ετσι με 1,5 λιτρα λαδιου στο ελαιοδοχειο βαζαμε μπροστά (η διαδυκασια περιγραφοταν ετσι ακριβως στο βιβλιο κατασκευαστη) το καρτερ τραβουσε το λαδι απο το ελαιοδοχείο, αυτό περνουσε μεσα απο το φίλτρο λαδιου αφου πρωτα ειχε τρέξει απο το βιδάκι στο πανω μερος της ταπας του φιλτρου κι ετσι ξεραμε οτι τοτε μπορουσαμε να συμπληρωσουμε τα υπολοιπα 800-900 ml που υπολυποντο στο ελαιοδοχειο ωστε ο κινητηρας να εχει την σωστη ποσότητα λαδιου!!!
Αυτο το λεγανε εξαερωση αλλα δεν ηταν εξαερωση, οπτικη σιγουρια ηταν και τιποτε άλλο!!Γιατί? διότι δες παρακατω!!

Εξαερωση υφισταται σε ''αεροστεγώς'' κλειστα κυκλωματα υγρων π.χ φρένα, υγρα ψυγειου αυτοκινητου-μοτο (τα κλειστου κυκλωματος μονον και μονον κατα την αλλαγη τους μετα απο 2-3 χρόνια). Το καρτερ των μοτοσυκλετων (ξηρο-υγρο) δεν ειναι αεροστεγως ασφαλισμενα αφου επιβάλεται να υπαρχει η επαφη του καρτερ με την ατμοσφαιρα μεσω των σωληνωσεων εξαερισμου που επιβάλλεται να υπαρχουν λογω των υψηλων πιεσεων που αναπτυσονται μεσα στο καρτερ απο θερμοκρασίες κ.λ.π.!!
Γειά σου George με τις γνώσεις σου!!!
Reply With Quote