Αν δεις τον
πίνακα στο final drive το 2006 έχει μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης (2,82) σε σχέση με του 2008 (2,91), Οι ταχύτητες πολλαπλασιαζόμενες με την πρωτεύοντα μετάδοση είναι σχεδόν ίδιες. Οπότε η διαφορά τους εκτιμώ ότι είναι στο διαφορικό μαζί με την τελική μεταδοση (άξονα). Θα έχεις περίπου 5.499 στροφές στην 6η που τώρα έχεις 5.750. Ουσιαστικά η BMW θελησε στην μαξ ροπή του κινητήρα να έχεις μία συγκεκριμένη ταχύτητα ταξιδίου.
Εδιτ Ενδέχεται να γίνεται κ μόνο με αλλαγή του τελικού άξονα μετάδοσης.