Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από white angel
εγώ εχτές έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου και αυτό που κάνω σε κάθε μηχανάκι που έχει περάσει από τα χερια μου περνώ 1ltr ορυκτέλαιο και το αδειάζω μέζα στο κάρτερ και όταν στραγγίσει βάζο το λαδάκι μου....
|
Ουδέτερο ..
Το πρόβλημα είναι στα ελατήρια των εμβόλων που μένουν χωρίς λάδι στην μετέπειτα εκκίνηση. Όσο λάδι κ να βάλεις δε πάει στους κυλίνδρους αν δε πάρει μπρος η μηχανή. Επίσης η αντλία κ να δουλέψει για λίγα second χωρίς λάδι δε χάλασε ο κόσμος, δεν είναι χάρτινη.
Ένα άλλο πρόβλημα στους παλιούς κυρίως κινητήρες είναι στα έδρανα των μερών της κεφαλής, κοκοράκια βαλβίδων, εκκεντροφόρων, βαλβίδων κλπ. Αν είναι στεγνά "¨τρίβεται" περισσότερο μέχρι να έρθει η λίπανση. Στους νέους κινητήρες πιστεύω δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
Το σωστό είναι να αφήνουμε το παλιό λάδι που έμεινε σαν "επίστρωση" για τα πρώτα χιλ. που θα κάνουμε με το νέο λάδι. Κ φυσικά να βάζουμε αμέσως τα νέα λάδια- μερικοί τα αφήνουν όλη νύχτα να στραγγίσει "καλά".
Είναι αυτονόητο νομίζω δε χρειάζεται εξηγήσεις .