View Single Post
  #2  
Παλιό 18-10-2012, 10:28
Vag Ο/Η Vag βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Aθήνα
Μηνύματα: 246
Προεπιλογή Απάντηση: Πως ήταν μέχρι τώρα ο μοτοσυκλετιστικός σας βίος;

1990: από 18 χρονών ήθελα R 51 αλλά κατέληξα με ένα Honda XL 185s δέκατο τρίτο χέρι "φτιαγμένο" και καλά. Έκανε 200 χιλιάρικα σε δραχμές όταν ο βασικός μισθός είχε κάπου στα 120 (. Ψόφιο, λάστιχο όλο, nylon Yokohama τρόμος στους τροχούς (οι παλιοί ξέρουν...) αλλά σκυλί μαύρο, άσπαστο άθραυστο και όλο τσάμπα σε όλα.

1993: Τεχνολογικό άλμα σε διαστημική τεχνολογία του ΑΧ-1 Honda. 850 χιλιάρικα αλλά για τα δεδομένα της εποχής διακτινιζόσουνα. Επίσης σκυλί, αλλά και γκάζι και φρένο και κράτημα κλπ κλπ Ηλεκτρονική μπάχαλο -σου έσβηνε με 120! αλλά τη σένιαρε ένας φίλος- και έκοβε πίσω γρανάζι κάθε χρόνο λόγω σχεδιαστικού λάθους στα σινεμπλόκ τροχού που δεν άλλαζαν! Αναρτήσεις ανακατασκευή στο SP και άλλαξε χαρακτήρα. Γύρισε ανά την Ελλάδα και έκανε τα αίσχη. Μεταξύ άλλων Ναύπακτο -ελληνοαλβανικά από το χώμα φορτωμένο και με είδη κάμπινγκ. Έχει τραβήξει μέχρι μπομπινοφόρο τρέιλερ με καλώδιο 1 χιλιόμετρο στο στρατό σε φυλάκιο! Αλλά δεν είχε ανταλακτικά η Honda (παραεισαγωγή γαρ) και σιχάθηκα να νοιάζομαι τα πλαστικά πιο πολύ από τα πόδια μου.

1998: Με το που απολύομαι βρίσκω ένα BMW R 80 G/S του 1984 με βαλίτσες. Δίνω 1.200.000 και όλοι με κράζουν που δεν πήρα στα ίδια λεφτά ΧΤ600. Mε παίδεψε να το μάθω αλλά μου έμαθε κιόλας. Άλλος πλανήτης. Πρώτη φορά δεν πιάστηκε ο κόλος μου σε ταξίδι αλλά το φχαριστιόμουνα. Γύρισε όλη την Ελλάδα πλην Μακεδονίας Θράκης (με πρόλαβε η πρώτη εγκυμοσύνη). Και δικάβαλος και βαλίτσες και χώμα τρελό -το βλέπανε άλλοι με "ζόρικα" μηχανάκια στο βουνό και κρεμάγανε σαγόνι. Του άλλαξα κάποια φάση και look να μοιάζει retro 50's και με σταματάγανε μέχρι σε μπλόκα και μου λέγανε οι μπάτσοι "σόρι φίλε το μηχανάκι θέλαμε να δούμε". Του έκανα και μοντιφιές (οτιδήποτε για να αποκτήσει μπροστινό φρένο γιατί δεν είχε) και ότι μου κατέβει, το έλυνα το έδενα το έσπαγα το έφτιαχνα. Κ@υλα για 12 χρόνια.

2010: Το G/S είναι πια υπέργηρο και λόγω οικογένειας κάνει μόνο το δουλειά -σπίτι και πίσω 34 χλμ κίνηση κάθε μέρα και δεν του αρέσει καθόλου. Όταν τα στηλώνει σε σπάνια ευκαιρία βόλτας, δεν προλαβαίνω καν να ασχοληθώ, οπότε μπαίνει κάτω από τη σκάλα, κουκουλώνεται και παίρνω ένα μεταχού BMW F 650 GS (twin).

Ο Σκότι ξαναχτυπά και διακτινίζομαι πάλι! Απίστευτο εργαλείο, βολικό, πρακτικό, γκάζια φρένα κράτημα οικονομία (4,5 λίτρα στα 100χλμ με γκάζια;!), αλλά και ντιζαινιά τρελή. Δεν μπορώ να πειράξω τίποτα, δεν έχει καν εργαλεία σοβαρά -το g/s μόνο τόρνο δεν είχε πάνω-δεν μπορείς να του βάλεις χέρι πουθενά, δεν μπορείς να του βάλεις ούτε σαμάρια! Μου τη σπάει που είναι ακριβούτσικο, χαμηλούτσικο, θέλει πχ πολύ καλά λάστιχα και φρέσκα για να μην κάνεις (δεν παίρνει σαχάρα!) και έχει πλαστικά για σπάσιμο -2000 το σετ στο νετ- και πατητά συνεπιβάτη που σε κοπανάνε στο χώμα. Και ΟΚ 200 κιλά στα 800cc κλπ κλπ αλλά τόσα λεφτά μηχανάκι και με το που το πάρεις θέλεις σέλα και φέρινγκ ΣΩΣΤΟ;!.
Αποφασίζεις ότι r 80 g/s δεν θα γίνει ποτέ -τέτοια γεωμετρία δεν ξαναγίνεται-, αλλά είναι τσάμπα και βάζεις μόνο βενζίνη κυκλοφορόντας σα να έχεις σκούτερ!

Τώρα που έμεινα άνεργος λέω να ασχοληθώ με πλαστικά να του φτιάξω ένα σετ και να φυλάξω τα ορίτζιναλ και να δω και πως μπορεί να ελαφρύνει -σηκωθεί λίγο.
Reply With Quote