...Ορατές και κάποιες όχι τόσο.
Αφού βρήκα ένα ρημάδι Torx T45 που μου έλειπε από την εργαλειοθήκη μου, έβαλε επιτέλους την νέα μου εξάτμιση.
Στα πλαίσια του ψαξίματος για την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μέσα στην πόλη και ειδικά στην κίνηση και την προσαρμογή στο οδηγικό μου στυλ, άλλαξα το μπροστινό γρανάζι του 800R. Από κατασκευή έχει 20-47, με βήμα 525 και κρίκο 120.
Η AFAM δίνει για το 800R επιλογές σε 19 και 20 για μπροστά και έβαλα το 19αρι. Φυσικά τέντωσα την αλυσίδα που παραχαλάρωσε με ένα δόντι στο γρανάζι λιγότερο και της έκανα και πολύ προσεκτική λίπανση.
Αποτέλεσμα: 100% σε αυτό που ανέμενα.
Το σκορτσάρισμα εξαφανίστηκε, ο ήχος του κιβωτίου όταν κουμπώνεις την πρώτη από "ΓΚΑΠ" πήγε στο "κλικ", είμαι 1 ταχύτητα πάνω παντού, ελαχιστοποιήθηκε η χρήση του συμπλέκτη και το μηχανάκι έγινε πιο εκρηκτικό-αρπάζει με την μια (σε αυτό ίσως να συνετέλεσε και η εξάτμιση).
Και δύο φωτό. Πως σας φαίνεται το αποτέλεσμα ;