View Single Post
  #8  
Παλιό 20-10-2012, 19:28
RedSpider Ο/Η RedSpider βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: SALONICA
Μoto: R1150GS '03
Μηνύματα: 105
Προεπιλογή

Την Πέμπτη το μεσημέρι πέρασα από την αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης για να το δοκιμάσω το Tiger 1200. Περιγράφω συναισθήματα με την σειρά που έλαβαν χώρα:

Μπαίνω μέσα, για το explorer λέω ήρθα... Μάλιστα μου λέει και μου δίνει το χαρτί για να συμπληρώσω τα στοιχεία μου... Παράλληλα αυτός το βγάζει το μηχανάκι έξω από το μαγαζί. Τελειώνω λοιπόν το χαρτί και βγαίνω έξω για να το πάρω να φύγω και το βλέπω από πίσω: "αυτός μου έβγαλε το 800 σκέφτομαι..." Και καθώς πηγαίνω δίπλα του βλέπω τεποζιτο και συμπεραίνω ότι έχει πολύ λεπτή σιλουέτα από πίσω... Μου εξηγεί τα βασικά το αφεντικό και βάζει μπρος το μοτέρ. Χαρακτηριστικό το γουργουρητό του τρικύλινδρου. Καβαλάω λοιπόν να φύγω.
Θέση οδήγησης άριστη. Δεν ξενίζει, βολική για τα πόδια και το σώμα (1,93 ύψος). Μόλις αρχίσει να τσουλαει τα κιλά εξαφανίζονται. Για να τσουλησει πρέπει να τραβήξεις το γκάζι... Κι εκεί παθαίνεις το ΣΟΚ. Απίστευτη ευστροφία, δύναμη και αμεσότητα. Σαν SS ένα πράγμα. Έχει γκάζι πολύ και του φαίνεται... Το ηλεκτρικό γκάζι σε ξενίζει λίγο στην αρχή άλλα εγώ το συνήθισα εύκολα.
Μέσα στην πόλη εύκολο, ευέλικτο και φιλικό... Βγαίνοντας από την πόλη (πήγα στο ΖΈΠ ΚΙΣΣΟΣ πάνω από το πανόραμα) το ανοίγω στην ευθεία και τα 180 ήρθαν για πλάκα. Αισθάνθηκα μια αστάθεια μετά τα 140-150. Δεν είναι τρένο σαν το GS... Επίσης αν και δεν ήταν ρυθμισμένο στο μαλακό, με παραξένεψε το ποσό βυθίζεται το μπροστινό στο φρένο. Αυτό μάλλον είναι κατάλοιπο από το telelever.
Τα φρένα καλά άλλα όχι κορυφαία. Όταν είχα πάρει το 1200GS test ride είχα πάθει σοκ με τα φρένα του...
Και πάμε στα στροφιλικια... Η ανάρτηση αξιοπρεπής, και αν και προσπαθούν να διαφημίσουν το χαμηλό κέντρο βάρους του εμένα δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι πλαγιάζει πιο αργά και πιο δύσκολα από το GS. Ένα άλλο σημείο είναι ότι πιστεύω πως περιορίζεται από τα συγκεκριμένα λάστιχα. Με την δύναμη του, πιστεύω θα έπρεπε να έχει τις διαστάσεις του νέου GS.
Η κάλυψη από τον αέρα πολύ καλή. Φορούσε την μεγάλη ζελατίνα στην χαμηλή θέση και ήταν Οκ.. O άξονας είναι πολύ καλός. Δεν κοπαναει, δεν γίνεται αντιληπτός κάτι έχει μια λαστιχένια αίσθηση. Το κιβώτιο καλό κι αυτό, μαλακό και ακριβές, αλλά κάποιες φορές η πρώτη κοπανουσε έντονα. Τα όργανα καλά και με πληθώρα πληροφοριών... Με εντυπωσίασε ότι η πίεση των ελαστικών ανέβηκε κατά την διάρκεια της βόλτας μου...

Αυτά μου άφησε η δοκιμή. Φιλική μοτοσυκλέτα, αισθάνεσαι άνετα πάνω της, σε συναρπάζει το γκάζι της, αλλά μέχρι εκεί. Δεν βρήκα άλλον τομέα εκτός από το γκάζι που να υπερτερεί του GS. Και ειλικρινά, ακόμη κι αν είχα την δυνατότητα δεν νομίζω πως θα άλλαζα το 1150 GS μου με αυτό.

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο ποστ!

Samsung GSII sent, via Tapatalk2
Reply With Quote