Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm
Μίλαγα προχθές με ένα μάστορα που τώρα στα γεράματα έμαθε το Internet και τα forums.
Κάποτε έγραψα σε ένα φόρουμ τον παραδοσιακό τρόπο καθαρισμού και λίπανσης της αλυσίδας και με έκραξαν άσχημα οι υπόλοιποι συν φορουμιτες όπου το διάβασε τώρα τελευταία και μου έλεγε τι λαλακες είναι αυτοί που έκραζαν τον τύπο, χωρίς να ξέρει πως ήμουν εγώ
Ποιος είναι αυτός ο τρόπος ??
Βγάζουμε την αλυσίδα την καθαρίζουμε με πετρέλαιο και πινέλο μετά βάζουμε σε ένα παλιό ταψί μισό-μισό γράσο με βαλβολίνη και τα βάζουμε να βράσουν, μόλις λιώσουν και γίνουν ένα ρίχνουμε την αλυσίδα μέσα και την αφήνουμε για 30 με 40 δεύτερα με προσοχή μην καούν τα o-rings. μετά την βγάζουμε την αφήνουμε να κρυώσει τη σκουπίζουμε καλά καλά, την τοποθετούμε πάλι στη μηχανή κάνουμε μια βόλτα να βγάλει ότι είναι περισσευούμενο και είμαστε Ο.Κ και για πολλά Χλμ αλλά και η αλυσίδα μας θα αντέξει για 80 με 90,000 Χλμ. κάνοντας αυτό κάθε 20,000 και ενδιάμεσα σπρέι λιθίου.
Ξέρω είναι μπελαλίδικη δουλειά αλλά εμένα τόσο μου κράταγε η αλυσίδα μου που σημειωτέον είχα και μπόλικα άλογα  
|
Αυτο ηταν μια χαρα οταν οι αλυσιδες ΔΕΝ ηταν o-ring/x-ring και διεθεταν ασφάλεια!! Τωρα που η ασφάλεια ειναι πριτσινωτη και μπαινει μια φορα και μετα δεν ξαναβγαινει και οι αλυσιδες >ΟΛΕΣ ειναι o-ring/x-ring
δεν γινονται τα παραπανω!!
Α ρε Σωτηρη, τωρα με τους αξονες τα ξεχασες!!!