View Single Post
  #2  
Παλιό 02-11-2012, 14:02
hontakias Ο/Η hontakias βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: ATHINA
Μoto: transalp xlv 650
Μηνύματα: 93
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer DCT

Ποιότητα/Εργονομία: Όπως πρέπει

Καθισμένος πάνω στην ψηλή σέλα του Crosstourer πιάνεις τον εαυτό σου να χαζεύει την αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής. Τα πάντα είναι υπολογισμένα σε μικρόμετρα, ταιριάζουν άριστα μεταξύ τους και δείχνουν ότι θα περάσουν τουλάχιστον από μία πυρηνική καταστροφή πριν χάσουν το φινίρισμά τους.


Λιτό σχεδιαστικά αλλά πλήρες το ψηφιακό όργανο. Πέρα από τα τυπικά, απεικονίζει μέση και στιγμιαία κατανάλωση, εναπομείναντα λίτρα στη ρεζέρβα αλλά και ακτίνα δράσης


Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα της μεταλλικής βαφής. Το γκρι του μοντέλου της δοκιμής αποτελεί κατά την άποψή μας και το χρώμα που ταιριάζει καλύτερα στο Crosstourer συνδυάζοντας αρμονικά το δυναμισμό με την πολυτέλεια και τη διακριτικότητα.


Η σέλα είναι λίγο ψηλή, αλλά και πιο κοντή σε μήκος από το επιθυμητό. Πολύ άνετη, ωστόσο, χάρη στο εξαιρετικά ποιοτικό αφρώδες και τη σωστή σχεδίαση της.



Η θέση οδήγησης είναι για τυπική Honda και θα ταιριάξει με τους περισσότερους τύπους αναβατών αφού πέρα από το ύψος της σέλας δεν υπάρχει κάτι άλλο που να ενοχλεί. Ο πληρέστατος πίνακας οργάνων βρίσκεται εντός οπτικού πεδίου και οι μόνες διαφορές με την απλή έκδοση εντοπίζονται στα έξτρα μπουτόν στα χειριστήρια για το ημιαυτόματο κιβώτιο.


Με αυτή τη λευκή οδοντωτή ροδέλα κάτω από τα όργανα ρυθμίζετε το ύψος της ισχυρής δέσμης του προβολέα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα χωρίς εργαλεία.




Ο συνεπιβάτης κάθεται επίσης αρχοντικά στο δικό του μερίδιο της σέλας και δεν πρόκειται να παραπονεθεί για τα προσφερόμενα επίπεδα της άνεσης παρά το μικρότερο μήκος της σέλας σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας.
Reply With Quote