View Single Post
  #20  
Παλιό 02-11-2012, 23:04
VDR Ο/Η VDR βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: ΖΑΧΑΡΩ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Μoto: DR650SE R1200GSA Magma Red R1200GSA Rauchgrau-metallic-matt
Μηνύματα: 1,761
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΦΟΥΣΚΕΣ ΣΤΟ ΜΟΝΟΜΠΡΑΤΣΟ

Προεργασία
Αφαίρεση προστατευτικού για τα νερά
Αφαίρεση πίσω τροχού
Αποσύνδεση δαγκάνας φρένου πίσω
Αποσύνδεση αισθητήρα αριθμού στροφών πίσω
Κύρια ενέργεια
(+) Κατέβασμα συστήματος τελικής μετάδοσης κίνησης
(-) Κατέβασμα συστήματος τελικής μετάδοσης κίνησης

Αφαιρέστε τη βίδα (1) με το παξιμάδι (3) και τη ροδέλα (2).

EIKONA...

Λασκάρετε τη βίδα (4).
EIKONA...

Δέστε τη ράβδο (5) με τη δαγκάνα φρένου προς τα επάνω.
EIKONA...

Κατεβάστε το σύστημα τελικής μετάδοσης κίνησης προς τα κάτω και αφαιρέστε το ελαστικό κάλυμμα.

(+) Αποσύνδεση κεντρικού άξονα μετάδοσης από το δευτερεύοντα άξονα κιβωτίου ταχυτήτων
(-) Αποσύνδεση κεντρικού άξονα μετάδοσης από το δευτερεύοντα άξονα κιβωτίου ταχυτήτων

Αποσυνδέστε το σφιγκτήρα καλωδίων (1) του ελαστικού καλύμματος στην πλευρά κιβωτίου ταχυτήτων και αποσυνδέστε το ελαστικό κάλυμμα (2) από το κέλυφος του κιβωτίου ταχυτήτων.

Περιστρέψτε τον κεντρικό άξονα μετάδοσης, μέχρι να αποκτήσετε καλή πρόσβαση από την εξωτερική πλευρά και ακινητοποιήστε τον σε αυτή τη θέση επιλέγοντας μια ταχύτητα στο κιβώτιο.

Αποσυνδέστε τον κεντρικό άξονα μετάδοσης από το δευτερεύοντα άξονα κιβωτίου ταχυτήτων πιέζοντάς τον με ένα κατάλληλο εργαλείο και προστατεύοντας ταυτόχρονα το πλαίσιο από τυχόν ζημιές.

(+) Αφαίρεση κεντρικού άξονα μετάδοσης
(-) Αφαίρεση κεντρικού άξονα μετάδοσης

Τραβήξτε τον κεντρικό άξονα μετάδοσης προς τα πίσω, έξω από το ψαλίδι.

(+) Σύνδεση κεντρικού άξονα μετάδοσης στο δευτερεύοντα άξονα κιβωτίου ταχυτήτων
(-) Σύνδεση κεντρικού άξονα μετάδοσης στο δευτερεύοντα άξονα κιβωτίου ταχυτήτων

Αφαιρέστε τυχόν ρύπους και παλαιά λιπαντικά από την οδόντωση του δευτερεύοντα άξονα κιβωτίου ταχυτήτων (4).
EIKONA...

Λιπάνετε την οδόντωση του δευτερεύοντα άξονα κιβωτίου ταχυτήτων (4).
EIKONA...

Υλικά λειτουργίας
Optimoly TA
Γράσο συναρμολόγησης υψηλών θερμοκρασιών
18 21 9 062 599

Τοποθετήστε τον κεντρικό άξονα μετάδοσης από την πίσω πλευρά στο ψαλίδι.

Λιπάνετε το ελαστικό κάλυμμα (2) στην έδρα για το κιβώτιο ταχυτήτων και το ψαλίδι (βέλη).

Υλικά λειτουργίας
Staburags NBU 30 PTM
Γράσο λίπανσης υψηλής αντοχής
07 55 9 056 992

Τοποθετήστε το ελαστικό κάλυμμα (2) στο ψαλίδι, προσέχοντας ταυτόχρονα τη σωστή εφαρμογή του πλαστικού δακτύλιου (1) που υπάρχει στο ελαστικό κάλυμμα.

EIKONA...

Πιέστε τον κεντρικό άξονα μετάδοσης (3) με ένα κατάλληλο κατσαβίδι επάνω στο δευτερεύοντα άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων, προστατεύοντας ταυτόχρονα το πλαίσιο από τυχόν ζημιές.

Ο κεντρικός άξονας μετάδοσης ασφαλίζει αισθητά.

Τραβήξτε το ελαστικό κάλυμμα (2) επάνω στο κέλυφος του κιβωτίου ταχυτήτων και ασφαλίστε το με σφιγκτήρα καλωδίων (1).

EIKONA...

(+) Στερέωση συστήματος τελικής μετάδοσης κίνησης
(-) Στερέωση συστήματος τελικής μετάδοσης κίνησης

Λιπάνετε την οδόντωση του άξονα.

Υλικά λειτουργίας
Optimoly TA
Γράσο συναρμολόγησης υψηλών θερμοκρασιών
18 21 9 062 599

Ελέγξτε τα πλαστικά παρεμβλήματα (1), (3) για σωστή εφαρμογή στο ελαστικό κάλυμμα (2).

EIKONA...

Λιπάνετε τις επιφάνειες επαφής (βέλη) του ελαστικού καλύμματος (2).

Υλικά λειτουργίας
Staburags NBU 30 PTM
Γράσο λίπανσης υψηλής αντοχής
07 55 9 056 992

Ασφαλίστε το ελαστικό κάλυμμα (2) στο σπειροτομημένο δακτύλιο του συστήματος τελικής μετάδοσης κίνησης.

Σηκώστε προς τα επάνω το σύστημα τελικής μετάδοσης κίνησης και τοποθετήστε τον κεντρικό άξονα μετάδοσης στο στροφέα του άξονα.

Ασφαλίστε το ελαστικό κάλυμμα (2) με την προεξοχή (4) στο ψαλίδι.

Ελέγξτε την εφαρμογή του ελαστικού καλύμματος στο ψαλίδι και στο σύστημα τελικής μετάδοσης κίνησης.

Τοποθετήστε τη ράβδο στο σύστημα τελικής μετάδοσης κίνησης και ευθυγραμμίστε την.

Τοποθετήστε τη βίδα (1) και το παξιμάδι (3) με τη ροδέλα (2).

Τιμές ροπής σύσφιξης
Ράβδος Paralever στο κέλυφος τελικής μετάδοσης κίνησης

M10 x 55 - 10.9, Αντικατάσταση του παξιμαδιού

Μηχανική ασφάλιση σπειρώματος
42 Nm

Στερεώστε τη ράβδο (5) με τη βίδα (4).

Τιμές ροπής σύσφιξης
Ράβδος Paralever στο πλαίσιο

M10 x 55 - 10.9, Αντικατάσταση της βίδας

Με μικροκάψουλες
42 Nm

Εργασία περάτωσης
Στερέωση δαγκάνας φρένου πίσω

Στερέωση αισθητήρα αριθμού στροφών πίσω

Τοποθέτηση πίσω τροχού

Τοποθέτηση προστατευτικού για τα νερά

Τελικός έλεγχος των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν
Attached Images
File Type: jpg K25H26001b_preview.jpg (17.0 KB, 28 views)
File Type: jpg K25_26003a_preview.jpg (12.3 KB, 23 views)
File Type: jpg K25_33020b_preview.jpg (19.2 KB, 25 views)
File Type: jpg K25_HP_R33033c_preview.jpg (17.1 KB, 27 views)
File Type: jpg K29_R26002c_preview.jpg (14.3 KB, 23 views)
Reply With Quote