Το βίντεο με το αυτοκίνητο το ανέβασα για να δει ο NLS τι εννοώ καταγραφή τελικής πως την κρατάει κτλ. δε το έβαλα για να συγκρίνω με την μοτο.

Τα κοντερίσια 225 που έχει το άλλο βίντεο είναι στο κοντέρ. Η διαφωνία μας με τον NLS είναι ότι εγώ λέω ότι δε βγάζει παραπάνω από 200-205 κ αυτός λέει ότι βγάζει παραπάνω. Επίσης για τα άλογα που ανακοινώνονται 125 από 1200 σε 7750 δε στέκει στη θεωρία οποιος ξέρει μηχανολογία θα γνωρίζει είναι αδύνατο αυτό, επίσης η μουφα ότι έχει ροπή 125 νιουτον, είναι πάλι άτοπο, γιατί η μαξ δυνατή ροπή που μορεί να βγάλει ένας κινητήρας σε ιδανική κατάσταση ισούνται με τα κυβικά του /10 δηλ. τα 1200 κυβικά μπορούν να δώσουν μέγιστη ροπή 120 τα 1000 cc 100Ν/μ κ πόσο μάλλον δικύλινδρος μποξερ που αποκλείεται να αποδόσει το ιδανικό στη ροπή του. Η ιπποδύναμη επίσης είναι γινόμενο της ροπής επί στροφές, για κάντε υπολογισμούς κ θα δείτε ότι δε βγαίνει. Δηλ. το ψέμα προδόθηκε από την ροπή του που αναγκαστικά αν θέλει να ανακοινώσει ότι έχει 125 άλογα, θα πρέπει να πει ότι έχει κ 125 ροπή λόγω του ότι είναι συνάρτηση με τις στροφές.
Όλα αυτά τα έχω δει κ στην πράξη, τεσπα αρκετά το ανέλυσα όποιος κατάλαβε κατάλαβε, απλά τα αναφέρω για να μη τρώμε τη πατάτα..