View Single Post
  #709  
Παλιό 06-11-2012, 18:03
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: H νέα BMW R 1200 GS/2013 είναι εδώ !!!

(επιμένοντας όλα τα άσχετα να κοπούν από εδώ και να πάνε χωριστά)

Κατάλαβα τι δείχνεις με το video.
Λέω ότι βγάζω παραπάνω γιατί το έχω δει στο GPS.
Πάντως όσο καθυστερώ εγώ δεν σημαίνει ότι κάποιος άλλος δεν μπορεί να το κάνει εντωμεταξύ.

Τώρα για τη θεωρία σου περί αλόγων και ροπών, δεν μπορώ να διαφωνήσω (ξέρω πολύ επιδερμικά κάποια μηχανολογικά), απλά θέλω να ρωτήσω τα εξής:

- Μας κοροϊδεύει η BMW;
- Οι άλλοι κατασκευαστές μας κοροϊδεύουν; Γιατί βλέπεις και πολύ πιο extreme τιμές. Και από δικύλινδρα και από τετρακύλινδρα ακόμα περισσότερο.
- Γενικά όλοι μας κοροϊδεύουν; (γιατί δεν βγήκε κανένα περιοδικό να επαναστατήσει;...)
- Τα ISO/TUV και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις μας κοροίδεύουν; (γιατί υποτίθεται ότι οι κατασκευαστές δεν γράφουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι)

Με το απλό μυαλό μου αν ήταν όλοι θα έφταναν στο Χ όριο και θα "τερμάτιζαν". Θα είχαν πχ. ΟΛΑ τα 1200 δικύλινδρα (πχ. λέω) 115.7 άλογα και τέλος.

Πάντως ΑΝ είναι όπως τα λες σίγουρα όλου κοροϊδεύουν και ΟΛΟΙ είναι κλίμακες κάτω από ότι λένε, αλλά... μαζί. Γιατί πολύ απλά αν η BMW έλεγε παραμύθια και η τάδε άλλη έλεγε αλήθεια, στο δρόμο θα φαινόταν αρκετά αυτό. Όμως δεν φαίνεται.

Ξέρω τη συνάρτηση αλόγων με τη ροπή αλλά (για λόγους που δεν έχω ψάξει) δεν έχω δει ποτέ να δείχνει κανείς (κανείς, όχι η BMW), ίδια νούμερα. Πχ. η 1200GS η τελευταία είχε πάλι 120Nm ανακοινωμένα θυμάμαι αλλά λιγότερους ίππους.

Πάντως υπάρχουν άνθρωποι εδώ που έχουν ασχοληθεί με δυναμομετρήσεις κλπ. (δεν μιλάω υποχρεωτικά για το 1200GS) που θα μπορούσαν να πουν πληροφορίες υπέρ της μιας ή της άλλης άποψης.

Last edited by NLS; 06-11-2012 at 18:04.
Reply With Quote