View Single Post
  #733  
Παλιό 07-11-2012, 09:52
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: H νέα BMW R 1200 GS/2013 είναι εδώ !!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε συ μιλάω για ροπή, γιατί διαστρεβλώνεις ?

Το σωστό είναι ότι ολα τα 1200 βγάζουν μαξ ροπή < 1200/10 δηλ. <120 Νm.

Τα άλογα είναι συνάρτηση των στροφων επί της ροπής. Για να πας στα 125 άλογα με αυτά τα κυβικά θέλεις 9.000 στροφές.

Σου έφερα παράδειγμα 4κύλινδρος κινητήρας πεζο 1300 κυβικων group A αγωνιστικός, έχει 116 άλογα στις 8.200 στροφές.
Αν του κόψεις 100 κυβικά κ 550 στροφές είναι δυνατόν να φτάσεις τα 125 άλογα ???

Aς βγουν οι μηχανoλόγοι του forum να πουν την άποψή τους
Γιάννη,
Χανεις τα λογια σου, στο εχω ξαναπεί....................
Μιλας για στοιχεια μηχανολογιας που για κομπιουτεραδες σαν τον ΝΛΣ ειναι κινεζικα............
Διαβαζουν για ιπποδυναμη και τρελαινονται για την τιμη της αγνοωντας οτι ιπποδυναμη ανευ ροπης=faulse hp σαν απολυτη διδομένη τιμη. Εξάλλου δεν κατανοουν τι σημαινει η λεξη ροπη στρεψης και την σημασια της σε ενα κινητηρα. Αδυνατουν να κατανοησουν βασικα πραγματα π.χ. οτι 125 ιπποι με ροπη 80NM=με κινητηρα που σερνεται απο τις 1000 μεχρι τις 7000στρ...........μην ασχολεισαι λοιπον.

σ.σ.
Προς αποχωρισαντα ΝΛΣ,
σημερα και χθες και προχθες οι ταξιτζηδες εχουν απεργια, απεργω κι εγω, αν και ειμαι εναντια στην καθε ειδους απεργια, για να μην σπασουν το αυτοκινητο μου κι εμενα στο ξυλο.
Reply With Quote