View Single Post
  #1  
Παλιό 10-10-2009, 19:53
riko46 Ο/Η riko46 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ANΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Μηνύματα: 5,189
Cool ABS: Βήμα μπροστά ή πίσω;


Για μερικούς η σημαντικότερη εφαρμογή ασφάλειας των τελευταίων χρόνων στις μοτοσικλέτες και για κάποιους άλλους απλώς ένα δέλεαρ του marketing που προσθέτει σε βάρος, κόστος και επιμηκύνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος. Ποια είναι η γνώμη σας για το ABS στις μοτοσικλέτες; Έχουν περάσει είκοσι και πλέον χρόνια από τότε που η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με ABS, η BMW K100 του 1988, λανσαρίστηκε στην αγορά. Η αλήθεια είναι όμως πως η εφαρμογή του εν λόγω συστήματος ασφαλείας σε ευρύτερη κλίμακα, ξεκίνησε το 2000 και από τότε αυξάνεται με γεωμετρικό ρυθμό. Ένα σημερινό ABS σε σχέση με αυτό του 1988 ,είναι σαφώς ελαφρύτερο, μικρότερο σε διαστάσεις και συλλέγει πολύ περισσότερες πληροφορίες στη μονάδα χρόνου, ενώ η αποτελεσματικότητα του έχει επιβεβαιωθεί σε αρκετές δοκιμές. Εν ολίγοις, ο μέσος αναβάτης επιτυγχάνει μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος οδηγώντας μοτοσικλέτες με ABS και παράλληλα προστατεύεται και από τις πτώσεις λόγω μπλοκαρίσματος των τροχών.

Παρ΄ όλα αυτά, υπάρχει ακόμη μια μεγάλη μερίδα αναβατών που δεν επιθυμεί ABS στην μοτοσικλέτα του για τους λόγους που αναφέραμε στην εισαγωγή.

Η δική σας γνώμη ποια είναι;

-Είναι το ABS αποτελεσματικό;

-Θα πρέπει το ABS να εφαρμόζεται σε όλα τα μοντέλα μοτοσικλετών που προορίζονται για κυκλοφορία στο δρόμο;

-Θα πρέπει να υπάρχει σε όλες τις μοτοσικλέτες εξοπλισμένες με ABS η δυνατότητα απενεργοποίησης του;

-Αφαιρεί η όχι ένα ποσοστό της οδηγικής απόλαυσης;

-Θεωρείτε ότι το ABS ανεβάζει αδικαιολόγητα την τελική τιμή μιας μοτοσικλέτας;

μοτοτριτη


..................................
Reply With Quote