Έχω κλείσει το μοτέρ αλλά δεν το έβαλα εμπρός ακόμα λόγω που δε ξέρω πόσο έχει πάει η συμπίεση.
Η μόνη διαφορά στο θέμα συμπίεσης πριν κ μετά είναι στη στενότερη φλάντζα κεφαλής.
Πριν η φλάντζα ήταν 1 χιλ, τώρα είναι 0,3 χιλ.
Δηλ. κατέβασα την κεφαλή κατά 0,07 χιλ.
Τα στοιχεία κ οι υπολογισμοί μου τώρα :
Διάμετρος επί διαδρομή πιστονιού = 99 Χ 70,5
Δηλ. κυβικά κυλίνδρου είναι 542,9 cc
Συμπίεση μαμά 10,3:1 (με φλάντζα 1 χιλ).
Με τους μαθηματικούς υπολογισμούς που έκανα βγάζω αποτέλεσμα 11,1:1 (με φλάντζα 0,3 χιλ).
Τα υπολόγισα σωστά
?
Αν τα υπολόγισα σωστά τότε δε νομίζω να θέλουν ενίσχυση οι μπιέλες επειδή το μοτέρ δε θα έχει σφίξει τόσο πολύ.
Μπορεί κανείς να υπολογίσει το νέο λόγο συμπίεσης πριν βάλω μπρος το μοτέρ ? 
Με το συμπιεσόμετρο που υπολογίζει bar είχα πριν με καλό πιστόνι κεφαλή 12 bar. (Το μανουαλ λεει ότι πάνω από 10bar είναι οκ).
Με κρύο μοτέρ τώρα που μέτρησα μου δείχνει 16 bar, βεβαια αυτό είναι σχετικό γιατί δε το ζέστανα να στρώσει αλλά αναρρωτιέμαι μήπως ανέβηκε πολύ ..
