Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm
Δεν τα ξέχασα με τίποτα, άκου που σου λέω Γιώργη, σε συνεργεία (Όχι BMW) πάω ακόμα για καφέ και κουβέντα. Για την ασφάλεια έχεις δίκιο αλλά γίνετε και έτσι με περισσότερη δυσκολία
Όσο για τα Ο-ring/X-Ring, Q-Ring ,A1 Ring, Nirburing,  αυτά επίτρεψέ μου να σου πω πως είναι ######## των εργοστασίων για να πουλάνε  έχω ζωντανό παράδειγμα και πάμε να το δεις ZZR1100 μονόμπουκο με 90.000Χλμ με την ίδια άλισύδα και πάει ακόμα χωρίς να καταλαβαίνει μία !! ΆΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ και δεν λέω λόγια εντυπωσιασμού 
|
Σωτηριε,
Συγνωμη που διαφωνώ αλλα.........διαφωνώ!!!
Αν ειχες οχημα με αλυσιδα ΟΛΑ αυτα τα χρόνια και παρακολουθυσες την εξέλιξη τους στην ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ μοτοσυκλετα θα με καταλαβαινες!!
Ειναι αδυνατον να βγάλεις την πριτσινωτη ασφάλεια! Αν τα καταφερεις και το κανεις οταν την ξαναβάλεις δεν θα εχεις την ιδια ασφάλεια - κοψιμο αλυσιδας - με πριν!! Αν επιχειρησεις να την βγάλεις χωρις να βγάλεις την πριτσινωτη ασφάλεια τότε πρέπει να λυσεις το ψαλιδι για να βγει αφου ειναι με τετοιο τρόπο περασμενη που αλλιως δεν γινεται!!!!
το ΖΖR που αναφέρεις δεν σημαινει οτι μετά απο 90000κμ η αλυσιδα του ειναι σε λειτουργικη κατάσταση!! Βασικα ειανι αδυνατον αυτο ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ο ιδιοκτητς του ¨η ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ η αλυσιδα!! ενας προσεκτικός ελεγχος θα δειξει οτι o-ring δεν υπάρχουν στους συνδέσμους, και οταν μια αλυσιδα αυτου του τύπου χανει τα λαστιχακια της ειναι αχρηστη αφου σκονη νερο και λασπη εισχωρουν στους συνδέσμους και την αχρηστευουν!!!