Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivo
μακαρι για το παιδι να μην ειναι τιποτα σοβαρο..
αλλα και παλι 128,000 χλμ επαθε κατι ..
και οχι απο τα 10-15-30...
υπαρχει μια μεγαλη διαφορα....
|
Σωστός.......!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz
Πω-πω-πω τι πάθατε με τα 08???????
φτου φτου(φτυνω στον κορφο μου για το κακό μάτι  ....)
70.000χλμ η δικιά μου και πατά γερά κ δυνατά...
(εντάξ το εσπασε στα πρωτα χερια, το σασμανακι, και εχει το βελτιωμενο)
αλλα 42.000 χλμ μαζι μου λαδόξιδα μόνο!
φτου φτου φτού(τριάκις)
Την έβαλα κ μπόλικο κόκκινο τώρα τελευταία,
για κάτι καλόπαιδα απο Ηπειρο να μην μου την ματιάξουν
|
Χάρη κούκλα είναι!!!!

Να την χαίρεσαι!!!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac
Ξέφυγε η κουβέντα....σας πήγαν εκει που ήθελαν, ο ΝΑΠΟ και η παρέα του
Στο θεμα μας...... 
Η τελευταία ερώτηση που μου έκαναν στο φανάρι ήταν......ειναι τόσο συναρπαστικό, όσο φαίνεται;;;;;; 
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από giclas
καλημερα Κωστα !! τεληκα πουληθηκε ?? 
|
Καλημέρα παίδες!!!!!!!!!
Όχι ρε συ...... γίνονται αυτά?

Άλλωστε έχω μπεί για καλά στο club και δεν γίνετε διαφορετικά τώρα









Το συγκεκριμένο θα κρατήσει για πολύ την αξία του σαν μοντέλο.
Φτιάχτηκε απο old school μηχανικούς. Μηχάνημα που δύσκολα σε κρεμάει. Ο στόχος ήταν άλλος σε σχέση με το τωρινό μοντέλο.
Φόρτωσε το, ξεκίνα και πήγαινε όπου θες........
Ψεκαστό αλλά απλά πράγματα.
Βενζίνη βάλε ότι θές και δεν θα διαμαρτυρηθώ.........
Με το σημερινό οι στόχοι είναι άλλοι.
Μεγαλύτερη απόδοση, μικρότερο βάρος, μαζική παραγωγή.
Εδώ ήρθαν οι περιορισμοί που δεν υπήρχαν παλιά.
Δηλαδή φόρτωσε το μεν.......... αλλά μόνο μέχρι εκεί....... αλλιώς πάς για άξονα......... μήπως σκάσει και η ανάρτηση?
Το μουαγιέ........ έγινε ποιό ελαφρύ....... μήπως έχασε και απο αντοχή σε κακοποίηση-φόρτιση?
Μεγαλύτερη απόδοση........ θέλω περισσότερη πληροφόριση για το μηχάνημα---->περισσότερα αισθητήρια----->μεγαλύτερη πολυπλοκότητα----->μεγαλύτερη πιθανότητα σφάλματος
Μαζική παραγωγή σε συγκεκριμένο κόστος και αυξημένη ζήτηση------>μειωμένος χρόνος παραγωγής---->μεγαλύτερη πιθανότητα σφάλματος
Ανάγκη να προλάβω τους ανταγωνιστές και να βγάλω το μοντέλο μου γρήγορα στην παραγωγή-------> σχεδιαστικά λάθη
Προσωπικά
Το συγκεκριμένο που έχω δεν θα το άλλαζα διότι:
Θα "άξιζε" να το δώσω μόνο για το μοντέλο με τους 2 εκκεντροφόρους καθώς τα ποιό πρίν είναι λίγο καλύτερα σε απόδοση χάνοντας όμως στα υπόλοιπα όπως η ξενασιά να ξεκινάς να πάς ένα ταξίδι και να έχεις το άγχος για το αν θα φτάσεις.
Όπως είπε και ο nivo ακόμα και τις λάμπες δεν τι έχω αλλάξει.(δεν είναι αστείο...... καλή μελέτη του ηλ.μηχανικού στον υπολογισμό τάσεων, φαναριών κλπ)
Θα έδινα 5-6 χιλιάρικα για την αλλαγή σε δύσκολους καιρούς. Θα περιμένω να δώ τι θα γίνει με την οικονομία της χώρας μας. Θα δώ πώς θα τα πάει το υδρόψυκτο και βλέπουμε. Το 1150 δίμπουζο θα μείνει όμως στο γκαράζ........(και σαν 2ο)
Γιατί? Μου κάνει όλα τα χατήρια, δεν με έχει προδώσει ποτέ. Ταξιδεύω άνετα με 150 2πλός και όλο το νοικοκυριό και πάω παντού ασφαλής, χωρίς να κάνω υποχωρήσεις.
(ναι θα ήθελα να πάω που και που 210 αλλά έχει περάσει η ηλικία της μ@λ@κί@ς. Αν μου ξαναγυρίσει το βλέπουμε

) Είναι matso, κούκλα και κρατάει τιμή.
Αν δείς τι τιμές παίζουν στην αγορά θα διαπιστώσεις ότι οι τιμές στα καλοδιατηρημένα (αν βρείς) είναι σχετικά τσιμπιμένες. Τυχαίο? ΜΕ τι ρυθμό πέφτουν τα 1200? Έξυπνη επένδυση. Άσε που είναι και σχετικά σπάνια.
Επιπλέον πάει καλύτερα με το μούσι και αρέσει στα κορίτσια.
Κατα την γνώμη μου θα γίνει ένα icon.
First original ADV series