Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Capo το 2001 με τη σχεδίαση που κυκλοφορεί άνετα ακόμα και σήμερα σαν σύγχρονο μηχανάκι, δε νομίζω να έπαιζε κάτι ανάλογο. Δεν παίζει επίσης μηχανή του τότε, που ακόμα να θεωρείται σύγχρονη... Τα υποκείμενα εκείνης της εποχής στην κατηγορία, έφερναν προς δίκυκλα τρακτέρ...
Πέρασαν τουλάχιστον 4 χρόνια για να κυκλοφορήσει μοτοσυκλέτα mega on-off με πρώτη ίσως την Triumph που να έχει ένα πιο γλυκό design. Δεν υποτιμώ σε καμία περίπτωση τα standards της εποχής μιας και το macho look που έφερνε προς Dakar αποτελούσε μπούσουλα, απλώς κάποιοι ξέφυγαν έγκαιρα και έθεσαν νέα standards. Οι άλλοι απλώς ακολούθησαν. Το multi εν μέσω της ιδιαιτερότητάς του και όχι μόνο λόγω σχεδίασης, αποτελούσε πάντα μια ξεχωριστή κατηγορία με περιορισμένους οπαδούς.
Αυτή η σχεδίαση, μοναδικό προηγούμενο σε μοτοσυκλέτα, παίζει ακόμα και σήμερα -ποιός ξέρει πόσα χρόνια μετά τον αρχικό σχεδιασμό- και κανείς δεν μπορεί να την πει ξεπερασμένη όπως π.χ. το παλιό multi που είχε ανάγκη ριζικής αλλαγής για να ξεφύγει απ την μεμονωμένη κατηγορία που "έθεσε εαυτόν" με το προηγούμενο μοντέλο.
Σοφά έπραξαν οι μάγκες

κι αυτοί και οι της BMW που δεν διαφοροποιήθηκαν ριζικά απ το προηγούμενο μοντέλο (αυτοί τουλάχιστον σχεδιαστικά γιατί μηχανολογικά έπρεπε να το κάνουν και το έκαναν), αλλά και πάλι η διαχρονικότητα θα φανεί 10 χρόνια μετά....