View Single Post
  #9  
Παλιό 18-11-2012, 22:40
PanLampro Ο/Η PanLampro βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2012
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: GS 1150 /2002 vespa PX 150 /1980 (πιστοποιημενη κλασικη)
Μηνύματα: 150
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ! ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕ ΤΟ!

Mπορει να ναι τεντωτήρας ή γλυστρα ή και τα δύο.
Κατω απο την χαρακτηριστικη πλακετα του ψεκασμου (προσεχε μην αγγιξεις τις βιδες της πλακετας , ειναι ρυθμισμενη), λυνεις τη βιδα - καπακι του τεντωτήρα.
1. Αν βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του , σημαινει οτι η γλυστρα (ειναι πιο μεσα και την παταει ο τενωτηρας) ειναι ακομα στη θεση της. Αρα ξεκινας αλλαζοντας τεντωτηρα. Ζητα τον βελτιωμενο που δουλευει με το λαδι , χωρις ελατηριο - λενε οτι δεν χαλαει ποτε! απο οτι θυμαμαι ~65€.

2.ΑΝ ΔΕΝ βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του ξεκινα προσευχες...
Πας απο καπακι (εγω θα πήγαινα σε μαστορα...) λυνεις και βρισκεις τη γλυστρα σπασμενη (όπου και περασε- έπεσε ο τεντωτήρας).
Αν Δεις και ψαρεψεις τον τεντωτήρα αλλαζεις γλυστρα και μετα τεντωτηρα (ετσι κι αλλιως τον βελτιωμένο)
Αν δεν φαινεται , προφανως περασε στο καρτερ (χωραει!!)
Δεν γλυτωνεις το λυσιμο.

By the book, η αλλαγη γλυστρας θελει κατεβασμα το μισό μοτερ (αφου πρώτα λυσεις τη μιση μοτοσυκλετα) Αλλα υπαρχει κολπο παρακαμψης (δεν το ξερω, δεν το χρειαστηκα, ΑΚΟΜΑ!).

Ρωτα που θα πέσεις γιατι τα νουμερα που παιζουνε για εργασια ειναι αγρια...
Καλή τυχη
Reply With Quote