Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pkar
Στις 25/9 είχε διαπιστωθεί απο αντιπρόσωπο της BMW προβλημα στο ESA της μηχανής μου (R1200 GS '08) αποκτηθήσα τον 6/2008, και αποφασίστηκε να αλλαχθεί μέσα στην εγγύηση.
Πρίν απο λίγο Που επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο μου ανέφερε οτι η παραγγελία όντως είχε καταχωρηθεί απο τις 25/9/2009 αλλά ακόμη δεν έχει ιδέα που βρίσκεται ή αν βρίσκεται καν το ανταλλακτικό έστω και στη Γερμανία !!!!!!!!
Το παιδί εκεί μήν γνωρίζοντας τι να μου απαντήσει μου είπε οτι δεν έχει ενημέρωση απο την BMW HELLAS και οτι ακόμα ή δεν έχει πάει ακόμα στο εργοστάσιο ή οτι μπορεί ακόμα να κατασκευάζεται !!!
ΕΙΝΑΙ ποτέ δυνατόν να έχεις αυτη την αλυσίδα παραγωγής ενός τόσο καλοπουλημένου προϊοντος και να μήν έχεις προβλέψει το after sales support σε περιπτώσεις εντός εγγύησης ?????????????
Είμαι αυτή την στιγμή χωρίς μηχανή εδώ και 2,5 εβδομάδες και με τον καιρό που κάνει χωρίς να μπορώ να πάρω την μηχανή μου που έχω πληρώσει τόσα χωρίς να μπορώ τουλάχιστον να έχω αν μή τι άλλο την ενημέρωση που αρμόζει !!!
ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!!

|
και καλά αγαπητέ μου, εσυ χρειάζεσαι ESA το οποιο όπως και να το κανουμε ειναι κατι ηλεκτρονικό, εχει πλακετα, κολήσεις κ.λ.π. Οχι οτι δικαιολογειται βέβαια αλλα λες εχει δουλεια για να γινει!!!
Που να σου τυχει να εχεις λυμενη την μηχανη για βαλβιδες να χρειαζεσαι ενα καπελοτο και να περιμενεις ενα (1) καπελώτο το ξαναλεω των 2,5ε.......30ημέρες!!!!! πως θα σου φαινοταν αυτό?