| 
				 Απάντηση: POWER COMMANDER 5 
 
			
			           εγω συφονω με το tom διοτι οταν μπενη στο δυναμομετρο η μοτο στην εξατμηση μπενου καπια μαραφετια που μετρουν ΚΕ τα καυσαερια οστε να ξερης κε το αποτελεσμα της καυσης οπως co κλπ το συγκεκρημενω δεν δινη περησοτερη δυναμη στο max power, αν δωση ελαχηστη ομω, δυνη περησοτρη σε καπια φασματα τον στροφον κε ομαλοπιη την γραμη του power σε συναρτηση του torgue κε στο τελος εχωμε περησοτερη δυναμη σε πιο χαμηλες στροφες
 το πιο συμαντηκο ομως πλεονεκτημα εναι οτι σε χαμηλες στρφες π.χ. τεταρτη ,πεμπτη ταχητητα κε 1800 στροφες ακομα κε πιο λυγες στο αποτομο ανηγμα του γκαζιου δεν μας    κανη αυτο το ΠΑ ΠΑ κε μετα να ανεβαση στρφες η μηχανη
 
 επησης στο dynojet 150 επηδη εχει το breking την ωρα που σεταρης ξεκηνα με το γκαζη φουλ αλλα δεν ανεβαζη στροφες μεχρη να γηνου οι διορθωσης κε μετα να παει πιο πανω  διαδοχηκα , διλαδι εχωμε 10% 20% 30% μεχρη να παμε στο 100% τον στροφον-ανοιγματοςγκαζιου
 το πιο συμαντηκο ειναι η διορθωση στο 60% του ανηγματος του γκαζιου
 |