Θέμα: τρόμπα
View Single Post
  #1  
Παλιό 28-01-2009, 22:11
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Αντλία-τρόμπα βενζίνης και ανορθωτής africa twin

Αντλία βενζίνης και ανορθωτής Africa twin

Επειδή έχουμε κάποιους εδώ με africa twin, από κάποια νησιά σκέφτηκα ότι ίσως αυτό το άρθρο θα τους είναι χρήσιμο. Είχα σκεφτεί την αγορά μια africa twin και είχα μαζέψει πληροφορίες για τυχόν προβλήματα και τι λύσεις έχουν. Τελικά πήρα το 1100 και <<έμειναν>> οι …πληροφορίες!!!!!!
Τα άφρικα σαν ``ασθένειες`` έχουν το ρουλεμάν του λαιμού, την τρόμπα-αντλία βενζίνης και τον ανορθωτή.

1)τρόμπα βενζίνης. Μπορεί να αντικατασταθεί με τρόμπα αυτοκινήτου mazda. Μπορείτε να την βρείτε σε όλα τα ανταλλακτικάδικα ….made in japan και ο τύπος της είναι με 3 αρχικά: (ΗΚΤ) και ο κωδικός της (ΗΕΡ-02) 12V DC. Το κουτί της είναι άσπρο, μπλε και κόκκινο. Η τρόμπα είναι στρογγυλή όπως της μαμάς και βάζουμε και το λάστιχο που έχει η μαμά χόντα πάνω, για να την στηρίξετε. Τι κερδίζετε? Τιμή γύρω στα 45ε. Και ποτέ ξανά δεν έχεις πρόβλημα.
Οι παρακάτω φωτό θα σας κατατοπίσουν.
Το μηχανάκι δουλεύει κανονικότατα όπως ακριβώς και πριν, από το ρελαντί μέχρι και τα ψιλά και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Λοιπόν για τη συγκεκριμένη αντλία τι πατέντα χρειάζεται.
α) κόβουμε με ένα τροχακι η σιδηροπρίονο κάποια λαμάκια που έχει επάνω στην αντλία για να περάσουμε το λάστιχο που έχει η μαμά αντλία και να μπορέσουμε να στηρίξουμε τη νέα αντλία


Εδώ φαίνεται και καλύτερα



β)Ενώνεις τα καλώδια της νέας αντλίας στο φυσακι της παλιάς. η νέα αντλία το + είναι κόκκινο, της μαμάς + είναι μαύρο με κάτι άλλο. Αλλά αυτά τα βρίσκονται και με το πολύμετρο.
γ) χρειάζεται ένα καινούργιο σωληνάκι για την ένωση από το φίλτρο βενζίνης έως την αντλία και ένα η δυο σφυχτιρακια μικρά για να σφίξεις το σωληνάκι που πάει επάνω στην αντλία γιατί δεν πρέπει να είναι 10 χιλιοστά διάμετρο η εισαγωγή της νέας αντλίας
με αποτέλεσμα να πρέπει να το σφίξεις με σφυχτιρακι.



Παρόλα αυτά καλού κακού φτιάχνεις και μια προέκταση 10 εκατοστ'α σωληνάκι σε περίπτωση που μείνεις από αντλία ….τι κάνεις: γεφυρώνεις ντεπόζιτο με καρμπυρατέρ… χωρίς αντλία και η μοτοσικλέτα παίρνει εμπρός κανονικά, έχει γκάζι, όχι για πολλά, και σε πάει στο κοντινό συνεργείο, χωρίς οδική βοήθεια. Να και ένα καλό της άφρικα…. Πες ότι είσαι στα βουνά βρε αδερφέ .


2)Ανορθωτής
Αν δείτε να σβήνει το μοτέρ ή τρελές ενδείξεις βολτ, ο ανορθωτής είναι οφφ. Ζεσταίνεται και πολύ εκεί που είναι, και <<σκάει>>.
Ο μαμά ανορθωτής έχει 250 ευρώ και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα πάλι θα έχετε τα ιδία προβλήματα. Στον Πειραιά στην οδό Παρνασιδος (με π/μ το νούμερο J) SX…………..ς το μαγαζί, με 105 ευρώ θα πάρετε άλλον με γραπτή εγγύηση για 2 χρόνια.
Αυτά περί αλλαγής ανορθωτή…
Ααααα Ο μαμίσιος έχει είπαμε 200 φεύγα. Για άλλη πιο φτηνή λύση είναι ίδιος με του piaggio x9 to 250. Φορά τον ίδιο και κάνει 100 και κάτι ευρώ.

Last edited by kostas_366; 30-01-2009 at 14:04.
Reply With Quote