
25-12-2012, 10:15
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
|
|
Απάντηση: ABS και συνδυασμένη πέδηση σε GS1200 / 06
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits
Πέρα από το θόρυβο του μοτέρ, αυτά με Servo έχουν μαύρη τάπα στην εξάτμιση ενώ τα νεότερα ασημένια.
Επίσης το γράφει και στην τάπα του τεπόζιτου.
Ο πιό σίγουρος τρόπος πάντως είναι να πατήσεις την μανέτα κα να ακούσεις το μοτέρ του Servo, για΄τί όλα τα άλλα αλλάζουν εύκολα.
Εδώ απλά γίνονται ΑDVE... 
|
αυτό με την τάπα δεν ισχύει γιατί του 06 τα μοντέλα έχουν ασημί τάπα και Σέρβο μέχρι 8/2006 έτσι ειναι του φίλου GEOK όπως επίσης και το σταντ. Το πιο ασφαλές ειναι να το βάλεις μπροστά και όταν πατησεις φρένο να ακούσεις το Σέρβο να δουλεύει...επίσης οπτικά διαφέρουν τα όργανα ωσ προς την γραμματοσειρα. τα μεν μέχρι του 8/2006 με Σέρβο έχουν χοντρή γραμματοσειρα και οι μπάρες του καυσίμου ειναι 3 ή 4 ενώ από το 8/2006 (παραγωγή) έχουν μικρότερη γραμματοσειρα και η μπάρα καυσίμου αποτελείται από πολλές μικρότερες (περίπου 10 υποδιαιρεσεις) αυτά
|