View Single Post
  #3  
Παλιό 04-01-2013, 21:14
griv_gs Ο/Η griv_gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R 1200 GS ADVENTURE
Μηνύματα: 1,123
Προεπιλογή Απάντηση: καρμπυρατερ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από costas68gr Εμφάνιση μηνυμάτων
Εφοσον εβγαλες το ποτηρακι αν δεις απο την πανω πλευρα του φλοτερ(πανω στο φλοτερ) εχει ενα λαμακι το ποιο σπρωχνει μια βαλβιδα(στο σωμα του καρμπυλατερ) και φραζει την ροη του καυσιμου αν εχει χαλασει(εχει βρωμια-χαλασμενη εδρα-κομενο λαστιχακι)) δεν σφραγιζει και συνεχιζει να τρεχει καυσιμο στο ποτηρακι που το βγαζει απο την υπερχειληση επισης υπαρχει περιπτωση να μην δουλεθει ελευθερα το φλοτερ και να μην μπορει να συκωθει και να πατησει την βαλβιδα για να φραξει την ροη καυσιμου.Προσοχη μην στραβωσεις το λαμακι που παταει την βαλβιδα αλλαζει το υψος του καυσιμου μεσα στο ποτηρακι αντε μετα να το βρεις ποιο ειναι το σωστο!!!
Το έβγαλα, το καθάρισα, αλλά πάλι δεν παίρνει μπρος.
Παρατήρησα ότι στο σημείο που συνδέεται το καρμπυρατερ με τον κινητήρα, υπάρχει σωληνάκι που καταλήγει σε εξάρτημα κάτω από το τεπόζιτο που νομίζω πρέπει να διανέμει το καύσιμο. Όταν το βγάζω, σταματάει να κάνει υπερχείλιση το καρμπυρατέρ παρόλο που του παρέχεται βενζίνη.
Μόλις το βάζω, κάνει πάλι υπερχείλιση όταν μιζάρω.
Τι δουλειά κάνει το σωληνάκι δεν ξέρω. Μήπως είναι επιστροφή καυσίμου?
Και επιστρέφει κα'υσιμο μετά το καρπυρατέρ και λίγο πριν τον κινητήρα?
Reply With Quote