
13-01-2013, 11:31
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: Triumph: Ανανέωση για το Tiger 1050 για το 2013
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από spyrakos35
μια χαρά κουκλί είναι....
αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι η σχεδιαστική τάση που παρατηρώ σε πολλά, οι βάσεις για τους μαρσπιέδες του συνεπιβάτη να είναι εννιαίες με το υποπλαίσιο και όχι βιδωτές στο υποπλαίσιο....
δλδ σε ενδεχόμενη πτώση, αν στραβώσει η βάση, πας για υποπλάισιο??? 
|
Κοίτα σε πρώτη ματιά έχεις δίκιο σ' αυτό που λες για τους μασπιέδες του συνεπιβάτη.
Όμως σαν πρώην κάτοχος Africa Twin, που είχε βιδωτούς μασπιέδες, σε διαβεβαιώ ότι σε αστείο πέσιμο με πολύ λίγα χλμ, στράβωσε το υποπλαίσιο!
Υποτίθεται ότι θα έσπαγε ο μασπιές και θα γλίτωνα με 50€, ας πούμε. Αλλά πήγα καλίμπρα για ίσιωμα και με το λύσε - δέσε μου έφυγε ένα γεμάτο 750αρι    
Οπότε δεν έχει να κάνει με τον τύπο του μασπιέ! Αν πέσεις και χτυπήσει σε πέτρα, το έφαγες το υποπλαίσιο.
|