
18-10-2009, 22:39
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
|
|
Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Oi προλαλησαντες σωστα εμιλησαν. Πολυ σωστα μάλιστα!!
Εδω εχω μια ενσταση, αν και η ΜΑΝ δεν ειανι τυχαια εταιρεια!! Τα παντος ειδους φιλτρα (λαδιου, αερα) εχουν διυθητικο χαρτι στο οποιο βασιζεται ολη η λειτουργια τους!! Τα φιλτρα βασιζουν την λειτουργια τους στο ανοιγμα των πορων του διυθητικου χαρτιου τα οποια μετριωνται σε microns. Τα φιλτρα της ''μαμας'' εχουν προδιαγραφες εστω ''χ'' microns'' αν το ''φτηνο'' ΜΑΝ εχει μεγαλυτερα microns τότε μικροσωματιδια σκονης θα περασουν στους θαλαμους καυσης βλαπτοντας σοβαρα τον κινητηρα (θα χρειαστεί επισκευη στους κυλινδρους-ελατηρια συντομα). Υπαρχουν παραδειγματα με ολικη κατστροφη κινητηρων μετά απο 50-60000κμ!! αν τα microns ειναι μικροτερα των προδιαγραφων της μαμας τοτε ο κινητρας δεν θα αναπνεει σωστα με αποτέλεσμα οχι καταστροφη σε ααυτην την περιπτωση αλλα υπερβολικη κατανάλωση!!! Αν η ΜΑΝ και η καθε ΜΑΝ βγάζει το ιδιο φιλτρο σε διαφορετικες (κι ακριβοτερες) ποιοτητες διάλεξε αυτες, αν οχι τότε θα εμπιστευτουμε το ονομα της εταιρειας και ........ολα καλα!!
Εγω στο θεμα φιλτρων παω με τα κεφια της ''μαμας'', εστω και για ψυχολογικούς λόγους!!!!
|
Σωστός ο Γιώργος...όπως ακόμη άν πηγαίνεις χώμα είναι κακή επιλογή το Κ&Ν.!
|