View Single Post
  #9  
Παλιό 19-10-2009, 17:53
LEADER Ο/Η LEADER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΤΟΥΜΠΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 169
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν μας λες τα κμ που εχεις κανει ουτε το πως τα εχεις κανει κι αυτο ειναι σοβαρο για μια εκ πρωτης όψεως κριση!!

Θα σου πω όμως τι ισχύει για τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ των μοτοσυκλετων!!! Αυτα τα αμορτισερ ειναι κλειστου τύπου και οχι επισκευασιμα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων! Η αιτια ειναι οτι ολα αυτα τα αμορτισερ ειναι αερίου(αζωτο)-λαδιου, το λαδι αντε και το αλλαζεις το αζωτο απο που θα το βγάλεις εν πρωτοις κι απο που θα το ξαναγεμισεις εν δευτεροις!!!!! Δεν υπαρχει βαλβιδα πληρωσης/αποπληρωσης γιαυτην την δουλεια!! Στα επισκευαζομενα αμορτισερ (π.χ. white power) η διαδυκασια αυτη γινεται εσωτερικα του αμορτισερ και προτου μπει το λαδι αν θυμαμαι καλα!!! Αν της BMW παρεχουν αυτην την ευκολια τότε μην πας παρακατω!!!!!
Το λαδι που ειναι τοποθετημενο στα κλειστα και μη επισκευασιμα αμορτισερ μοτοσυκλετων πρωτης τοποθετησης ειναι τυπου ATF (σαν αυτο που ειχαν οι βατραχοι της citroen με την υδροπνευματικη αναρτηση) και μονοτυπο!!! Αυτο το λαδι εχει την διοτητα να μην σπαει, να μην χαλαει, γενικα να μην παθαινει τίποτε παρα μονον μετα απο εκατονταδες χιλιαδες κμ!!!! Αυτο που παθαινει ειναι το ελατηριο!! Τι παθαινει? ελαττωνεται το αρχικο μηκος του (το πως ειναι ολοκληρο μαθημα μηχανολογιας και το bandwith του foroum δεν φτάνει) προξενωντας τα συμπτωματα που περιγράφεις!!
Θεωρω οτι αν τα κμ σου ειναι κατω απο 100,000 - 150,000 και η χρηση τη μοτο ειναι 60 ασφαλτο και 40 χωμα και δεν εχει διαροές τότε ενα καλο after market ελατηριο θα σου μετατρέψει την μοτο σε τρενο express!!!
τα χιλιομετρα της μηχανης αυτη τι στιγμη ειναι στα 63.500 και η χρηση
της μοτο ειναι 80ασφαλτο 20χωμα.
Τι ελατηριο προτεινεται, αν μπορω να το περασω μονο μου και καμια τιμουλα εαν ξερεται.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ Π.Μ!!!!!
Reply With Quote