View Single Post
  #1  
Παλιό 28-01-2013, 02:31
Nordic Ο/Η Nordic βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2013
Περιοχή: Scandinavia
Μoto: BMW R1200R
Μηνύματα: 217
Post Διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στη Στοκχόλμη

Καλησπέρα/καλημέρα σε όλους

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή λαμβάνει χώρα στην Σουηδία η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας. Είχα και φέτος την χαρά να επισκεφθώ την έκθεση και θά θελα να δώσω μια γεύση
απ’ το γεγονός στο φόρουμ, δηλαδή σε όλους όσους αγαπάμε την μοτοσυκλέτα.

Πέρυσι ή έκθεση έγινε στο Göteborg το οποίο είναι σχετικά κοντά (130χλμ) από εδώ. Φέτος έπρεπε να κάνω 330 χλμ (660 σύνολο) αν ήθελα να πάω... και φυσικά ήθελα . Οι εναλλακτικές πολλές για το ταξίδι... τραίνο, λεωφορείο, τουριστικό λεωφορείο (ναι υπήρχε λεωφορείο ειδικά για την έκθεση). Επέλεξα να πάω με το αυτοκίνητο για να έχω την ελευθερία της κίνησης και του χρόνου.

Η έκθεση το Σάββατο άνοιγε τις πόρτες της στις 10:00. Στις 5:45 το ξυπνητήρι χτύπησε. Καφέ το πρωϊ δεν έφτιαξα για να μην ξυπνήσουν τα μωρά (η καφετιέρα μιμείται χαλασμένη χάρλεϋ καθώς φιλτράρει τον καφέ).
Δεν με πειράζει γιατί τα Statoil έχουν πολύ καλό καφέ. Χαιρετώ την γυναίκα μου και στις 6:15 βάζω μπρός.




Η θερμοκρασία το πρωί στους -6° C που σημαίνει πως ο καιρός είναι... μαλακός για το γεωγραφικό μας πλάτος





Ο δρόμος μπροστά ανοικτός, χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, μα τα χιλιόμετρα αρκετά.





Τα Statoil ανοίγουν στις 8:00... οπότε θα σταματήσω σε ένα Shell. Καλός ο καφές αλλά όχι σαν αυτόν που ήθελα να πιώ. Λές να συμβαίνει το ίδιο και με την βενζίνη ;

Στις δέκά παρά... τέταρτο σχεδόν, έχω φτάσει. Η κίνηση, όμως, στον δρόμο δεν μου αρέσει για Σάββατο πρωϊ. Η ουρά που έχει σχηματιστεί για την έκθεση είναι μ ε γ ά λ η.



Δεν περίμενα το αντίθετο αλλά αυτό σηματοδοτούσε και το τί θα γινόταν... μέσα (Οι χώροι στάθμευσης φαινόταν να είναι γεμάτοι και η ανάγκη για εύρεση θέσης μεταλλάσει την οδηγική συμπεριφορά ορισμένων Σουηδών σε νταλαβερτζίδικη μεσογειακή...).

Μου πήρε μία ώρα συνολικά απ' το να παρκάρω μέχρι να σταθώ μπροστά στο γκισέ, να δώσω 160 κορόνες και να πάρω το... τίκτετ .
Σ
ταματάω την φλυαρία μου κάπου εδώ δίνω τον λόγο στις φωτογραφίες.










MV Agusta Brutale. Όπως και να το δείς οι Ιταλοί έχουν φινέτσα



Χόντες


Σε περίοπτη θέση έβλεπε κανείς την Gold Wing F6B εξακύλινδρος boxer, 1800 cc, υγρόψυκτος. No comment.





Ένα CRF (αν δεν κάνω λάθος) όπως το έβγαλε η Honda...


Και ένα CRF... "πειραγμένο" από εμένα



... και η κλασική Gold Wing με τους πολυάριθμους θαυμαστές ανά τον κόσμο. Εντύπωσιακή. Όπως και η τιμή.




Και μια κλασική αξία.




Triumph.



Το Tiger Explorer, πολύ εντυπωσιακό, φαίνεται να θέλει να μπεί δυναμικά στον χώρο του adventure riding. Μετάδοση της κίνησης στον τροχό μέσω άξονα.





...και μικρά γυαλισμένα τιγράκια για χώμα και άσφαλτο.





Μου άρεσε Triumph. Είχε δυναμική παρουσία και ωραίο stand.


...θα επανέλθω.





Last edited by Nordic; 28-01-2013 at 02:46.
Reply With Quote