Θέμα
:
Markas&yns παρουσιάζουν:Χιονισμένη ανάβαση στους Δύο Πρίνους
View Single Post
#
104
03-02-2013, 17:24
yns
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: F800GS (απ'τα χωμάτινα), DR250R
Μηνύματα: 4,854
Απάντηση: Markas&yns παρουσιάζουν:Χιονισμένη ανάβαση στους Δύο Πρίνους
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
nikos-x
Ο ήλιος λάμπει,
τα πουλιά κελαηδούν,
το χορτάρι μεγαλώνει . . .
κι εσύ Νικόλα, μου χάλασες το διαγωνισμό που ετοίμαζα για το πιο άσκημο, το πιο μάχιμο και το πιο παράξενο μηχανάκι τση Κρήτης, προϊδεάζοντας τους με τα σχόλιά σου.
Τα λάδια στην άσφαλτο, θα χρησιμοποιηθούν ως αντίποινα και για μελλοντικές επιθέσεις.
Μπράβο, γι ακόμη μία φορά, στους εξαίρετους αναρριχητές.
!!!!
Νικόλα RESPECT! Δεν τα είχα δει τα λάδια όταν πάρκαραμε τη μΑχανάκια στην θέση VIP στην είσοδο του μαγαζιού παρά τις όποιες αντιρρήσεις του παρακαδόρου στην κοπή της τούρτας του Ευτύχη στην πρόσφατη Κρητικομάζωξη (βασικά του είπαμε πως θα έρθουν καμιά εικοσαριά μηχανές άσχετο αν τελικά ήμασταν μόνο εμείς οι 3!
)... Τώρα δεν ξέρω πώς θα τα μπαλώσω αν αυτή η φωτογραφία φτάσει σε λάθος χέρια!!
Ευχαριστούμε κοπέλια για όλα τα σχόλια σας!
yns
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): yns